Help me please

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Steffi11
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 09 mei 2023, 11:18
Contacteer:

Help me please

Bericht door Steffi11 »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ben zo blij dat ik niet de enige ben met zweet problemen. Ik gebruik op dit moment niks tegen zweten maar vind het erg erg vervelend.. bij alles wat ik doe, zweet ik over mijn hele lichaam, daarom is MiraDry geen optie. Ik ben al bij Wim Venema geweest, die heeft mij glyco gegeven maar dit helpt niet en vind het vervelend dat je 3 x per dag moet innemen. Ik gebruik antidepressiva en daarom zweet ik zo erg, heb hiervoor al andere medicatie gebruikt maar dit werkte helaas niet. Wie o wie helpt mij? Misschien oxybutynine? Lees hier verschillende verhalen. Ik wil er zo graag vanaf, het is zo beschamend, ik zweet ook vaak bij mijn kruis en dan stinkt het zo, dat ik die broek niet meer aan kan... ik schaam me zo erg en wil hier vanaf! Het belemmert mij in het dagelijks leven, auto poetsen vind ik geweldig en helpt tegen mijn depressie maar doe het nooit omdat ik dan zoveel zweet.. al dat zweten helpt ook niet mee met mijn depressie. Heb ook al salie tabletten geprobeerd, doet heel klein beetje wat maar niet genoeg.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Help me please

Bericht door Thijs »

Oxybutinine zou zomaar kunnen helpen. Geef het een kans. Voor zweten bij je kruis kun je neat feat 3b proberen. Verkrijgbaar bij bol en https://www.nosweat.nl/3b-action/

Heel veel succes en hou ons op de hoogte.
Julieke2211
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 24 mei 2018, 02:45
Contacteer:

Re: Help me please

Bericht door Julieke2211 »

Beste setffie,

Wat shit om te horen dat je hetzelfde probleem hebt als mij!
Wat bij jou positief is is tot het door je antidepresiva komt dat betekend tot als je je uit eindelijk beter voelt en je kan beginnen met je medicatie af te bouwen tot je zweet probleem ook weer weg gaat toch?
Dat zijn in ieder geval goede vooruitzichten in mijn ogen.

Ik zelf heb hyperhydrose en zweet van alle kanten, heb voor mijn liezen en handen botox en myradry geprobeerd omdat ik me daar het meeste voor schaam maar hebben beide niet aangeslagen..
Ik slik oxybuitinine nu ongeveer 6 jaar en dat helpt voor 50% ongeveer.. het eerste half jaar was ik bijna zweet vrij en dat is egt het beste half jaar van mn leven geweest ik voelde me zo gelukkig, maar helaas ging mijn lichaam tegen die medicijnen werken en kwam het zweet erna weer erdoorheen ik kan ook egt niet lopen in een gekleurde broek en dat is egt verschikkelijk..

Wie weet is dat bij jou anders ik zou het zeker proberen!
Wel ervaar ik veel bijwerkingen ik kan minder goed plassen heb na het in nemen super droge ogen (kan dan mijn lenzen niet meer in) moeite met slikken door een droge mond en voel me ook vaak heel moe en afwezig.

Wel grappig jij hebt antidepriva en zweet daardoor terwijl ik nu sinds 3 weken met begonnen met antidepriva door het zweten omdat ik me hopelijk minder druk erom ga maken hopelijk ga ik niet nog meer zweten door de antidepresiva want dan kan ik zwemmen in het zweet :(

Groetjes julie warnier!
Plaats reactie