Protectair tegen zweetoksels

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
De Baron
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 23 jul 2023, 11:35
Contacteer:

Protectair tegen zweetoksels

Bericht door De Baron »

Hallo,

Ik wil graag mijn ervaring delen die ik heb met Protectair tegen okselzweet.

11 jaar geleden had ik een zeer ernstig ongeluk met de auto gehad en sindsdien heb ik last van PTTS.
Door de PTTS kreeg ik ook enorme last van zweetoksels die zo erg waren dat mijn shirts van boven tot onder helemaal doorweekt waren van het zweet en ik verbruikte meer dan 10 t-shirts per dag.

Gevolg daarvan was dat mijn shirts kapot gingen door het zweten en ik amper nog buiten kwam en altijd bezig was om het proberen te verbergen maar dat gaat lastig met een doorweekt shirt en bijkomende geur.

In 2016 had ik eindelijk de stap gezet voor een Miradry behandeling. Het eerste half jaar daarna bleven mijn oksels droog maar keerde het zweet uiteindelijk terug maar wel in aanzienlijk mindere mate.
Omdat de Miradry behandelingen aardig aan de prijs zijn had ik geen vervolgbehandeling genomen en dacht dat ik weer terug bij af was.

Na een paar jaar accepteren dat ik nou eenmaal veel zweet onder mijn oksels, kwam ik, als ik het me goed herinner pas in 2019 Protectair anti-transpirant tegen op www.protectair.eu.
Dat is een Nederlands bedrijf en een flesje kostte maar 16 euro dus ik dacht ik probeer het gewoon voor dat geld. Het flesje kwam de volgende dag binnen in de brievenbus en ik ben het 's avonds meteen gaan gebruiken.
Het resultaat was voor mij echt ongelofelijk omdat ik na het gebruik alles kon doen zonder te zweten onder mijn oksels!

Voor het gebruik moeten je oksels gewassen zijn dus vlak voor het slapen even douchen en dan een aantal spray's onder beide oksels. (ik doe meestal 5 spray's per oksel)
Na een paar minuten zal het even gaan prikken/jeuken dus het is raadzaam om na het aanbrengen direct te slapen als dat lukt.
Geen protectair gebruiken als je dezelfde dag je oksels hebt geschoren want dan prikt het enorm!

Ik blijf zeker 4 dagen droog na het sprayen en ik gebruik geen deo meer en mijn kleding gaat niet meer kapot!
Voor mij is het echt een topproduct en ik heb weer wat zelfvertrouwen erdoor teruggekregen!
Zelfs tijdens het sporten of op vakantie in 35 graden blijft mijn shirt onder de oksels droog.
Voor 16 euro per flesje is het goed te doen en het flesje gaat bij mij maanden mee.
Ook heeft Protectair altijd wel een kortingscode.

Ik denk dat ik 2 flesjes per jaar verbruik.
Ze hebben ook andere producten tegen zweetvoeten, voorhoofd zweet en handen.

Hopelijk kan ik met mijn ervaring anderen helpen want er gaat een wereld voor je open!
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: Protectair tegen zweetoksels

Bericht door JWBokx »

Ik kan op de site niet vinden wat dan de werkzame stof zou zijn.
Weet iemand dat te vinden?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Protectair tegen zweetoksels

Bericht door Thijs »

Volgens mij aluminium chloride zoals bij de meesten.
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: Protectair tegen zweetoksels

Bericht door JWBokx »

Dank je,
Heb tot nu toe met middelen met aluminium chloride niet zulke goede resultaten gehad.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Protectair tegen zweetoksels

Bericht door Thijs »

Ik ook niet. :( maarja misschien helpt het bij sommigen die minder ernstig zweten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht