risico's

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
irene
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 06 mar 2006, 19:13
Contacteer:

risico's

Bericht door irene »

hallo,

ik ga begin april naar Carpe voor botox injecties in mn okels..

Maar weet iemand iets over de risico's van deze injecties. Op de site's van de verschillende klinieken staat bijna overal dat het risicoloos is.. Maar ik heb ook het een en ander gelezen over allergische reacties na het inspuiten van botox.. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier meer van??

Irene
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo,

Zelf ben ik meerdere malen daar geweest en ik heb geen last gehad van vervelende bijwerkingen. Het is wat bulterig achteraf daar onder die oksels, maar dat gaat over!!!
succes (Y)
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

toen ik me heb geinformeerd over mogelijke bijwerkingen kwam ik er wel een paar tegen... enige dat ik me nu nog kan herrineren was een tintellend gevoel bij de ledematen (net als bij narcose ofzow) en verminderde kracht ook bij de ledematen.... deze verschijnselen waren dan blijvend voor de duur van de werking van de botox....
JOAN
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 13:28
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door JOAN »

Ik vraag me af of het wel gezond is. Het is een vrij nieuw middel. Ben bang dat er over 10 jaar naar buiten komt dat botox bijvoorbeeld kankerverwekkend is. Ik weet het niet.... Hoop natuurlijk van niet maja wie zegt het.
Ga toch echt eerst alle andere opties proberen. Accupuntuur, homeopati en eventueel oosterse geneeswijzen. Wil er super graag vanaf, word er langzamerhand flink hopeloos in. Maar botox schrikt mij nog een beetje af. Stel je voor elk jaar een botox shot in je oksels, blijkt achteraf dat het verziekend goedje is....pfff
Groetes Joan
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2786
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

JOAN schreef:Ik vraag me af of het wel gezond is. Het is een vrij nieuw middel. Ben bang dat er over 10 jaar naar buiten komt dat botox bijvoorbeeld kankerverwekkend is. Ik weet het niet.... Hoop natuurlijk van niet maja wie zegt het.
Ga toch echt eerst alle andere opties proberen. Accupuntuur, homeopati en eventueel oosterse geneeswijzen. Wil er super graag vanaf, word er langzamerhand flink hopeloos in. Maar botox schrikt mij nog een beetje af. Stel je voor elk jaar een botox shot in je oksels, blijkt achteraf dat het verziekend goedje is....pfff
Groetes Joan
Kleine correctie.. botox is absoluut niet een vrij nieuw middel. Botox is in de jaren 60 al ontdekt en sindsdien word het tot de dag van vandaag in ziekenhuizen gebruikt voor andere aandoeningen/toepassingen. Het is pas sinds 1994 ongeveer dat ze het gebruiken voor HH. Ik zweer bij botox. Accupunctuur heeft bij mij niet geholpen. Eigenlijk helemaal niets heeft bij mij geholpen... alleen botox.

groetjes Thijs
JOAN
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 13:28
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door JOAN »

Oke, goed om te horen dat wist ik niet. Maar moet misschien wel even melden dat ik zo'n beetje huiverig ben voor alles wat met pillen en operaties te maken heeft. Bedoel ben gezond zweet als een otter maar ga er niet dood aan. Het idee dat er iets fout gaat heb niet zo'n hoge pet op van ziekenhuizen. KLeine fobie...

Groetjes Paranoia Joan
Plaats reactie