Zweten op het hoofd, oplossingen?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Julian
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 15:02
Contacteer:

Zweten op het hoofd, oplossingen?

Bericht door Julian »

Hoi,

heb de topics uitgebreid bekeken maar zie weinig staan over zweten op het hoofd. Heeft iemand ervaringen met producten die het zweten op het hoofd/aangezicht verminderen (behalve evt. Botox)? bv zalfjes o.i.d.?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten.
Marloes
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 02:23
Contacteer:

Bericht door Marloes »

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar..
Over het algemeen heb ik het alleen op mijn voorhoofd, nek en liezen..
Maar daar kan ik hier weinig over terug vinden..
Iemand ideeen/tips?
DaPryde
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 aug 2006, 02:06
Contacteer:

Bericht door DaPryde »

jep heb hetzelfde probleem... zit ook nog niet e4cht te wachten op de pillen...

En vraag me eigenlijk af of die smeersels met aluminiumchloride ook buiten de oksels te gebruiken zijn?
Maggie
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 21:48
Contacteer:

Bericht door Maggie »

Ik heb via Sudor de spray Finitrans gekregen. Ze zeiden dat je dit ook voor je gezicht kon proberen. Ik heb het al een tijdje maar ben er pas vandaag mee begonnen. Bij mij helpen de oxybutinine pillen echt UITSTEKEND! Maar altijd pillen slikken is voor mij geen optie, vandaar dat ik nu die spray gebruik.
Zijn er nog meer mensen die Finitrans gebruiken voor het gezicht? En waarbij het resultaat heeft? X MAGGIE
Bram
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 26 jun 2005, 10:42
Contacteer:

Bericht door Bram »

Gekregen? Moest je er niks voor betalen dan?
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Ik gebruik zelf wel eens 'louis widmer deocreme' om het zweten op m'n voorhoofd tegen te gaan. 's avonds en 's ochtends een kleine hoeveelheid smeren. Na een paar keer werkt het op zich wel goed. Het zweten stopt niet helemaal, maar ik merk zeker wel een verbetering. Nadeel is dat het volgens mij niet zo goed voor je gezichtshuid is. Krijg er lichte huidschilfertjes van. Ook laat het een wit 'poeder' achter als het eenmaal is ingetrokken. Dit moetje wel even van je gezicht afvegen voordat je de duer uitgaat ;-) zo'n raar gezicht anders.
Maar je zou het kunnen proberen. Niet geschoten is altijd mis!
De deo is er in verschillende varianten (oa spray roller en creme) Ik gebruik de parfumloze deocreme. Werkt bij mij ook goed voor de oksels. Alleen merkte ik dat pas na een paar weken. ('s ochtends en 's avonds aanbrengen)
Te koop bij een select aantal apotheken. Voor 10 euro, doe je wel ruim een maand mee. Ik heb het bij e Azivo apotheek gekocht.
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

Misschien kan dit je helpen Julian

Bericht door Debbie S »

Hai Julian,
Ikzelf gebruik Sweat Off voor mijn oksels maar er staat ook op dat je het kan gebruiken op je hoofd, nek en hals, knieholtes, rug. Misschien is dat wat voor je. Het is vanaf 9 februari in Nederland te koop op de huishoudbeurs. Zodra ik erachter ben waar ze staan laat ik het hier weten.
Mocht je niet zo lang willen wachten dan kan je het bestellen op www.sweat-off.es, is er binnen een paar dagen nadat je betaald hebt.
Mij helpt het fantastisch, ik hoop jou ook!
Ben blij dat het volgende maand ook gewoon hier te koop is!
Groetjes, Deb
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht