nieuwkomer sadje

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
sadje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 jul 2006, 18:36
Contacteer:

nieuwkomer sadje

Bericht door sadje »

Hoi allemaal,

Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben op de wereld met hyperhidrosis.
Geloof me, nooit gedacht dat ik zoveel lotgenoten heb. Ik wens het niemand toe maar ben blij dat ik niet de enige ben. Ben blij met deze website en vind het heel leuk om ervaringen van anderen te lezen. Ik begrijp het precies. Ik voel met jullie mee. Ik heb het al mijn hele leven. Ben nu 32 jaar. De plekken waar ik heel heel heel veel zweet zijn; mijn oksels, handen, gelaat en mijn voeten (de druppels druipen ervan af).
Heb voor mijn oksels een operatie gehad, maar uiteindelijk niet geholpen. Ja het is wel wat minder maar nee niet optimaal genoeg. Had toch beter resultaat verwacht.
Waarom is er geen oplossing voor ons? Ik voel me door dit probleem minderwaardig. Ik voel me nooit op mijn gemak bij mensen, voorals op feestjes en mijn werk.
Het beinvloedt mijn leven. Ik ben er niet gelukkiger op. De zomermaanden zijn natuurlijk het ergst. Je moet altijd rekening houden met wat je aantrekt, lichte kleding (vooral topjes), kan ik wel vergeten.
Die nare zweetplekken en vieze geurtjes...
Weet iemand of er een soort club is opgericht, waarmee je samen dingen kunt doen. Zou me wel leuk lijken, dat je oog in oog komt te staan met je lotgenoten. Ik zou me erg op mijn gemak voelen omdat ik weet dat jullie hetzelfde hebben.
Ik hou deze website en het forum zeker in de gaten, ben benieuwd of wij ooit van dit probleem verlost worden.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

:welkom
Gesloten