Hoi ik ben Tiki

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Tiki
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 02 aug 2006, 00:45
Contacteer:

Hoi ik ben Tiki

Bericht door Tiki »

Hallo,

Ik zal me ff netjes voorstellen.
Ik ben Tiki, 36 jarige alleenstaande mams van een zoontje van 10 jaar.
Ik woon in NH.
Ik slik vrij veel medicatie (6 soorten, welke dat vertel ik later nog wel), waarbij zweten een bijwerking is.
Ook heb ik behoorlijk overgewicht, wat natuurlijk ook overmatig transpireren met zich mee brengt.

Ik transpireer over mijn gehele lichaam, maar met name mijn hoofd en haren zijn altijd kletsnat.
Ik hoef niet eens actief te zijn, ik zweet altijd!
Ik heb het ook altijd warm, al vriest het, sneeuwt het, maakt niks uit, ik heb het gewoon altijd warm. :zweet

Ik schaam me er heel erg voor en vind het heel vervelend, maarja..... :oops: :weep

Ben alleens naar de huisarts geweest, maar na enig uitzoekwerk van de arts, bleek er niks te zijn wat mij kan helpen.....jaaaaaaa afvallen en van al die medicatie af.
Maar beide is moeilijk haalbaar. :weep

Zo nu wel ff genoeg info over mij.

Groetjes Tiki :zwaaien
MadCreation
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 08:35
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

Hoi! Welkom op dit forum! Dankzij dit forum heb ik mijn oplossing gevonden voor het overmatige zweten onder mijn oksels; Odorex extra dry.

Vervelend dat je het altijd zo warm hebt. Ik heb echter een heel ander probleem:) Ik heb een aandoening aan mijn handen waardoor mijn handen eigenlijk altijd ijskoud zijn (syndroom van raynaud). Vooral in de winter is dit vervelend wat ik heb het dan altijd koud. Vooral als ik dan nog grote natte plekken onder mijn oksels heb, ben ik niet goed warm te houden.

En wat doe je tegen de kou..juist kleed je erg warm aan --> meer zweten.

Raar toch? Zo erg koud hebben en wel heel erg zweten.. een menselijk lichaam zit raar in elkaar.

Ik hoop dat jij op dit forum ook een goede oplossing voor je zweet probleem vindt! Waar zweet jij voornamelijk?
Gesloten