Jaja, weer een nieuw forumlid!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Deo gratias
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 sep 2006, 19:14
Contacteer:

Jaja, weer een nieuw forumlid!

Bericht door Deo gratias »

Dag allemaal,

Leuk en goed dat dit forum er is! Iedereen bedankt voor alle tips die en adviezen die ik inmiddels al gelezen heb!

Ik ben een man van 41 en heb al heel wat natte jaren achter de rug.......

Door dit forum ben ik vandaag naar mijn huisarts gegaan in de hoop om daar met een recept voor oxybutinine weer weg te gaan. Door de diverse berichten die ik had gelezen had ik een twijfelende huisarts verwacht. Maar gelukkig had hij gelijk begrip voor mijn (ons.....) probleem en was dan ook gelijk bereid een middel voor te schrijven. Oxybutinine mocht ook, maar hij stelde een beta-blokker voor: Metoprolol. Dit middel is bedoeld voor hart- en vaatziekten. Gek genoeg kom ik het op dit forum nergens tegen, want toen ik op internet zocht, bleek dat het inderdaad ook bij overmatig zweten gebruikt kan worden. Het heeft minder bijwerkingen dan oxybutinine. Ik hoop van harte dat het helpt! Misschien is het iets voor jullie? Mijn huisarts vertelde ook dat hij wist dat enkele zweters veel baat van een homeopatische behandeling hadden gehad. Interessante tip voor mensen die geen chemische middelen willen gebruiken.

Ik ben zo blij met mijn pillen!!

Groet!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi welkom dan maar!!
En laat je wel ff weten hoe het gaat met die tabletten????
Zijn we ook benieuwd naar!!!!!

Kom ook naar de meeting op 8 oktober dan kun je daar misschien je verhaal vertellen????


Gr Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Welkom op het forum. Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen met Metoprolol, het zou erg fijn zijn wanneer je deze met ons wilt delen op het forum.
Gesloten