Hoi Allemaal,
Ik ben 20 jaar en heb al van jongs af aan veel last van overmatig zweten en dan vooral onder mij oksels. Bij zijn de zweetplekken niet het grootste probleem maar vooral de geur. Als ik onder de douche vandaan kom ruik ik me zelf bijna altijd direct en dat is echt niet leuk. Of het nu ...
Er is 1 resultaat gevonden
- wo 22 feb 2006, 17:11
- Forum: Voorstellen (archief)
- Onderwerp: Even voorstellen
- Reacties: 2
- Weergaves: 4177

