Ik zit al meer dan 3 jaar te worstelen met het "zweetprobleem".
Iedere dag moet ik minstens 3 keer mn t-shirt vervangen omdat de zweet plekken vaak een diameter van 30 (!) cm hebben. Als ik zit dan hoor ik het zweet door mn t-shirt op de grond druppelen...ECHT VRESELIJK!!!!
Ik heb echt van alles ...
Er is 1 resultaat gevonden
- za 13 mei 2006, 13:47
- Forum: Anti-transpirants en zalfjes
- Onderwerp: Syneo 5.....geweldig!!
- Reacties: 5
- Weergaves: 8927

