Beste allemaal,
Sinds kort zweet en ruik ik al een half uur of een uur van mijn oksels nadat ik een nieuw kledingstuk heb aangetrokken. Ik dacht dat niemand dat rook, tot vandaag een collega vroeg of ik wel deo gebruik... :x
Later was ik wel 'blij' dat ze het had gezegd want ik ben gelijk gaan ...
Er is 1 resultaat gevonden
- ma 09 okt 2006, 12:01
- Forum: Anti-transpirants en zalfjes
- Onderwerp: Onaangenaam geurtje al na uur nieuw kledingstuk
- Reacties: 2
- Weergaves: 5027

