Hallo,
Ik ben opzoek naar tips voor behandelingen of middelen voor mijn dochter van 7, zij heeft al sinds haar geboorte last van zweet-handen, -oksels en -voeten. Haar handen geven sinds een jaar echt problemen, zowel sociaal (andere kinderen willen haar geen hand geven), maar ook heeft ze last van nat papier en pennen die uit haar handen glippen. Bij de dermatoloog zijn we niet heel ver gekomen, behalve dat we een Iontoforese apparaat konden aanschaffen of door gaan met de aluminium chloride, hier krijgt ze een eczeem achtige reactie op en dat vindt ze minstens net zo vervelend als de zweethanden zelf. Is er iemand bekend met antihydral bij kinderen? Of heeft iemand andere tips??
Tips gevraagd zweethanden kind 7jaar
Re: Tips gevraagd zweethanden kind 7jaar
Hoi
Al het Sophia kinderziekenhuis geprobeerd?
In het SKZ zien ze alleen maar kinderen, maar ook die kunnen hyperhidrosis hebben. Wellicht kunnen zij verder of beter helpen?
Al het Sophia kinderziekenhuis geprobeerd?
In het SKZ zien ze alleen maar kinderen, maar ook die kunnen hyperhidrosis hebben. Wellicht kunnen zij verder of beter helpen?
-
- Druppel
- Contacteer:
Re: Tips gevraagd zweethanden kind 7jaar
Geen tips helaas. Ik ben er ook al bekend mee vanaf mijn geboorte. handen, voeten en oksels ook the full package.
zelf het wondermiddel nog niet ontdekt en wacht op de wetenschap.
Helaas heeft mijn dochter het ook.. er zijn leukere erfenissen.
Bij mij heeft Miradry wel gedeeltelijk gewerkt voor oksels. Is nu acceptabel.
Ik vind zelf Botox en opereren voor handen en voeten geen optie. Risico op complicaties vind ik te groot en negatief voor iets relatiefs onschuldigs zonder pijn maar wel verschrikkelijk veel ongemak!
maar dat is mijn insteek en gevoel.
fabeltjes van pubertijd, volwassen worden dan gaat het over echt niet in geloven. maakt het alleen maar verdrietiger.
Hoe zwaar ook, uitleg en acceptatie. Een keer in de klas uitleggen waarom het zo is. Geeft wat rust misschien.
heel veel liefs, een moeder die de draaiknop hekken op school door de natte handjes niet open krijgt en maar over het hek klimt uit frustratie.
zelf het wondermiddel nog niet ontdekt en wacht op de wetenschap.
Helaas heeft mijn dochter het ook.. er zijn leukere erfenissen.
Bij mij heeft Miradry wel gedeeltelijk gewerkt voor oksels. Is nu acceptabel.
Ik vind zelf Botox en opereren voor handen en voeten geen optie. Risico op complicaties vind ik te groot en negatief voor iets relatiefs onschuldigs zonder pijn maar wel verschrikkelijk veel ongemak!
maar dat is mijn insteek en gevoel.
fabeltjes van pubertijd, volwassen worden dan gaat het over echt niet in geloven. maakt het alleen maar verdrietiger.
Hoe zwaar ook, uitleg en acceptatie. Een keer in de klas uitleggen waarom het zo is. Geeft wat rust misschien.
heel veel liefs, een moeder die de draaiknop hekken op school door de natte handjes niet open krijgt en maar over het hek klimt uit frustratie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht