heftig

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

heftig

Bericht door kimmy »

Gisteren waren wij naar het grootste paardensportevenement hier in de buurt (geesteren) geweest.
We stonden natuurlijk pal in de zon!
En ja hoor het zweet kwam me overal vandaan, behalve onder mijn oksles(lang leze botox)
Maar het liep me in straaltjes over mijn rug en langs mijn benen, dat mijn man zei hee wat heb jij dan op je benen!!!
Ja hehe zweet natuurlijk!
Heb constant lopen vegen, en toen er eindelijk plaats was om op een houten bankje te gaan zitten, hebben we dat dus gedaan. Ja maar toen was het afgelopen en moest ik opstaan! :cry: :oops:
Het bankje was op de plek waar ik had gezeten echt door en door nat!!!
Had een rokje aan en die kon ik gelukkig "omdraaien" liep dus naar de auto met de achterkant voor!!!
In de auto had ik een handdoek liggen waar ik op kon zitten anders werd de zitting van mijn stoel ook nog nat!!!!!!!

Maar al met al was het wel gezellig!
ingrid
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 07:41
Contacteer:

rotopmerkingen

Bericht door ingrid »

He kimmy
dan is ook erg zeg
echt niet tof om zoiets mee te maken
trouwens ik ben nu opnieuw gerigistreerd stond eerst onder vrouw van zwetend persooon
nu gewoon me eigen naam

nou mijn man kreeg gisteren op zijn werk van passerende leraren (hij is concierge) te horen he moet jij niet een ventilator op je hoofd laten schroeven ?

nou ja ! hoe durven ze zeg
echt lullig he
zijn er nog meer mensen die dit soort opmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen ?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ingrid,
Ja dat zijn rotopmerkingen!!
Ik heb een keer gehad dat iemand tegen mij zei van ach joh het valt wel mee met jou zweten er zijn mensen die het erger hebben .
Ik heb de hand van degene gepakt en onder mijn oksels gedrukt en gevraagd of het meeviel wat ze voelde, vond ze niet leuk en vond het vies.
Ik zei dan weet je hoe ik me voel!!!
Dit was voor mijn operatie, diegene hoorde dat ik daarvoor een operatie zou ondergaan en vond dat onzin!!
Na die actie niet meer !!!!

Ik hoop dat jou man zich wel kan weren tegen dat soort opmerkingen en er goed over kan praten!!!
Echt dat zal een stuk schelen voor zijn eigen gevoel!!!!!
Succes
Zweter
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 01:34
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: rotopmerkingen

Bericht door Zweter »

ingrid schreef:He kimmy
dan is ook erg zeg
echt niet tof om zoiets mee te maken
trouwens ik ben nu opnieuw gerigistreerd stond eerst onder vrouw van zwetend persooon
nu gewoon me eigen naam

nou mijn man kreeg gisteren op zijn werk van passerende leraren (hij is concierge) te horen he moet jij niet een ventilator op je hoofd laten schroeven ?

nou ja ! hoe durven ze zeg
echt lullig he
zijn er nog meer mensen die dit soort opmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen ?
Ja ik krijg ook nog weleens opmerkingen, maar vaak zijn het hints i.p.v. zo direct als tegen je man. Erg brutaal kunnen mensen zijn. :x
Eenmaal zong er iemand deo! deheeheeoooo! (uit die bananensong weet je wel?) Ik gebruik ook wel deo maar er zijn er weinig die helpen. hoewel Odorex dry wel langer werkt dan de anderen. (sanex,nivea,axe,fa...enz) :(
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik heb gisteravond paard gereden en ja jullie raden het al ik had echt alles zeiknat en toen kwam de opmerking heeee je hebt in je broek gedaan!!!
Ik lachen op dat moment , en zei kom maar hier dan ruik je het wel dat dat niet zo is!!!!
Ik had echt mijn broek en shirt zeiknat!
Nee ik trek me daar niet zoveel meer vanaan ik kan er nu wel boven staan.
Ja bij sommige mensen niet , dan zijn die opmerkingen als een mes in mijn rug!
Maar over het algemeen lukt het me erg goed!!!
Hoop dat jullie dat ook kunnen !
!
Gr Kim
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoi Ingrid en Kim,
Morgen ga ik pas rijden om naar mijn vakantie stek te gaan, dus ik ben nog even op het forum.
Ik heb , dank zij de oxybutiline geen problemen gehad. Ongekend gewoon. Is dit misschien niet iets voor jullie? Je kan het gratis, wordt nl vergoed, op recept bij de huisarts vragen. Als je uitlegt van hoe je dit weet, dan vertel je gewoon over dit forum en dat ze dit medicijn in America ook gebruiken om overmatig zweten tegen te gaan.
Al helpt het maar voor de helft, dan scheelt dat toch weer een hele hoop.
Voor mijn huisarts was het geen enkel probleem enneh, de vervelende bijwerkingen.......heb ik helemaal geen last van. De prettige bijwerking, verminderd zweten, werkt als een trein.
De uroloog in ons ziekenhuis zei, dat het helemaal geen kwaad kon om dat middel te gebruiken. Je plast hooguit wat minder vaak, maar dat deden wij toch al, van het zweten.
Heel veel succes,
groetjes Ina. 8)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ina,
Ik wil verder eigenlijk niet zoveel medicijnen innemen omdat ik opgeroepen kan worden om een nierdonor te gaan worden voor mijn kleine neefje!
Ik moet eerst weten of dat wel of niet doorgaat en dan nog wil ik weten of deze medicijnen daar gevolgen voor kunnen hebben .
Je gaat er immers minder van plassen, dus zal dit gevolgen voor de nieren kunnen hebben?!?!?!?!?!?!?!

Snap je anders wil ik dit zeker aan mijn huisarts gaan vragen.
Doe ik denk ik zowiezo maar ff.

Gr Kim
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

echt mooi dat dat medicijn werkt dan! Ik heb laatst een gesprek met mijn dermatoloog gehad en die was er helemaal niet over te spreken. Die zei dat als het zweten minder word, er automatisch een onwijs droge mond bij hoort. Ben er dus maar niet over doorgegaan. Nu weer spijt van als ik dit bericht lees, het hoeft dus niet die vervelende bijwerkingen te hebben.. Weer een afspraak maken maar weer :o
Plaats reactie