Wat moet ik doen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
timvl1987
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 feb 2011, 13:08
Contacteer:

Wat moet ik doen

Bericht door timvl1987 »

Hoi allemaal
ben 24 jaar en heb het volgende probleem. Ik zweet erg snel, zo snel dat als ik een overhemd heb aangedaan, een tshirt of een trui in de winter of zomer er al snel nare geurtjes ontstaan en zweetplekken onder de oksel. Zweet alleen snel onder de oksel, vroeg was het in de zomer ook in de bilspleet.... maar dat is over.

Ik douche me iedere avond, ik gebruik normale deodorant (axe) en gebruik daarnaast ook regelmatig voor het slapengaan Rexona Maximum Protection of Triple Dry. Een jaar geleden had ik eens een klein blauw / sprayer gebruikt, maar daar kreeg ik echt "brandblaren" van.

Soms helpt de Rexona of Triple en soms ook niet.
Draag altijd katoenen shirts (meestal wit), ook onder mijn truien of overhemd. Soms heb ik het idee dat als ik een donkerkleurig shirt aan heb dat ik dan sneller zweet dan een wit shirt... maar bij het witte ook best vaak.
Doe iedere dag een nieuw shirt aan en de trui / overhemd draag ik maximaal 2x

Wie kan mij helpen? Hebben jullie nog tips? Want wordt er nu toch beetje gek van

Groetjes Tim
xlinx
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 mar 2007, 18:17
Contacteer:

Re: Wat moet ik doen

Bericht door xlinx »

Oxibitunine!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht