Cursus hyperhidrosis 21-6-2022

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

pukhessling
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 09 mar 2022, 12:03
Contacteer:

Cursus hyperhidrosis 21-6-2022

Bericht door pukhessling »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Puk en ik ben een vijfdejaars student farmacie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ik volg ook een andere master met als afsluitende opdracht een masterwork, waarbij ik zelfstandig een project moet uitvoeren. Het leek mij leuk om hiervoor iets te doen over hyperhidrosis. Ik wilde graag een accreditatie cursus over hyperhidrosis aanbieden aan huisartsen, zodat er meer bekendheid komt over deze aandoening onder huisartsen. Ik heb zelf ook sinds de middelbare school last gehad van hyperhidrosis aan mijn handen, waardoor ik weet hoe vervelend dit kan zijn.

Het idee is om voor deze cursus ook verschillende sprekers te benaderen, waaronder een patiënt. Ik denk dat huisartsen veel kunnen leren van de ervaring van een patiënt. Daarom vroeg ik me af of hier misschien iemand is die interesse heeft om voor een groep huisartsen in Groningen zijn of haar verhaal over hyperhidrosis te delen tijdens deze cursus. Ik heb nog geen exacte datum, maar hoogstwaarschijnlijk zal deze cursusdag begin juli plaatsvinden in Groningen.

Bij interesse graag een reactie op dit bericht, dan zal ik persoonlijk nog wat meer vertellen over de opzet van de cursus. Alvast bedankt!

Groet,
Puk
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Cursus hyperhidrosis

Bericht door Thijs »

Hoi Puk

Goed initiatief! Maar waarom geen online cursus? Daar bereik je veel meer mensen mee plus iedereen kan het op zijn/haar manier tijdstip en tempo doen.
Stukje theorie. Casussen. Oefentoets en eindtoets?

Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het graag.
Gr Thijs
pukhessling
Beekje
Beekje
Berichten: 16