Het weer

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Ina van Ringen schreef:Ik denk ook dat het huidige weer de veroorzaker is van nog meer zweten dan anders. Je ziet nu mensen, die normaal een droog gezicht hebben, ook glimmen van het zweet. Carina, wordt jij ook niet vreselijk moe van het zweten? Ik ben altijd kapot na zo'n extreme warme benauwde dag, helemaal als ik moet werken. En hoe is jouw lichaamstemperatuur? Bij mij was het gisteren 35,3 en vanmiddag 35,6, dus vandaag viel het wel wat mee.
En Carina, heel veel succes met de creme. Hou je ons op de hoogte? Ik hoop, dat je er ook wat aan hebt.
Groetjes Ina.
Hoi Ina

Gisteren ben ik weer begonnen met alu-chl. lotion, de creme werkte niet bij mij. :(
Volgens mijn huisarts doet de alcohol in de lotion zeker zoveel als de alu-chl.. De alcohol legt de zweet klieren lam (dronken? :lol: ). dus heeft een betere werking dan de creme. maar ik mocht het wel van hem proberen.die schat!! :oops:
Dan maar wennen aan de irritatie en flink vaak BEPANTHEM-creme smeren, Dan hoop ik dat ik de zomer maar door kom. Het blijft behelpen. :(

Groetjes, Carina :D :D :D :D
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nou, moet zeggen dat ik het vandaag ook behoorlijk warm had!!! Maar het is ook gewoon wel benauwd volgens mij. En misschien komt het juist wel omdat je nu even ontspande? Dat dan juist alle spanning er uit komt? Maar troost je, ik had er vandaag ook weer erg veel last van!!!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Wel Thijs, dat zit em gewoon in het weer. Het was gisteren hardstikke benauwd en vochtig en daar reageert je huid gewoon op, door te gaan zweten. Ik was gosteren ook weer kletsnat en het kwam door de aluminium chloride en alles heen. Vandaag is het klimaat buiten droger en heb ik weer iets minder last. Ik hoop, dat het morgen ook niet zoveel vocht in de lucht zit, dat scheelt een heleboel.
Ik moet er niet aan denken, dat het morgen 30 graden is en ook nog klam en broeierig, dan gfa ik echt half dood. En ik heb nog een clubmatch van de honden ook, waar ik twee honden voor moet brengen.
Ik neem maar 4 stel droge kleren mee.
Groetjes Ina
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Ina,

Ik vermoed ook dat het aan het benauwde weer ligt... maar het is zo raar omdat ik het jaren lang niet gehad heb... vandaag was het helemaal heet, ik moest nog werken ook.... ik wil het er niet over hebben! hi :cry:

We moeten er maar weer door heen zien te komen....

groetjes Thijs
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Morgen wordt het nog heter. Van mij mag het weer ijspegels gaan regenen.
Gr. Ina
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Godzijdank ben ik vandaag vrij.. het is nu 09.37 uur en ik zit met alleen een korte broek aan achter de computer. hahaha het is mij te warm hoor... :zweet
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik ben gelukkig ook vrij en zit nu achter de computer met een hemdje en een slip, that's all. Op deze temperaturen is mijn lichaam niet ingesteld.
Sterkte allemaal.
Gr. Ina
annelies
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:59

Bericht door annelies »

:( en je zou maar moeten werken met dit weer!!! :cry:
ppppffffff helemaal geen zin.... maar ja... maar weer ff centen verdienen zodat we weer eens uit eten kunnen gaan bij de :mac

Groetjes :banaan
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nou, ik ben net terug van 'buiten':)... Mara het ging verbazingwekkend goed vandaag! Bij -10 heb ik een natte kont en kan ik mijn sokken uitwringen en klotsen mijn oksels weg etc etc etc, maar vandaag was het ongeveer net zoals anders! Denk dat het komt doordat de zon zo sterk was dat alles gewoon opdroogde op mijn huid of omdat ik het zo warm had dat alles nog meer verdeeld werd over het lichaam. Mijn rug is nu kledder, overal druppels, mijn handen vreselijk nat, maar voel me super! :) Blijkbaar kan ik niet nog erger zweten dan ik al doe, hahaha.
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik vind het ronduit klote weer. Ik ben hier half ziek van, er komt niks uit mijn handen en ga zo maar door. :(
Van mij mag het ijspegels gaan regenen, ga ik er nog in staan ook.
Heb de grootste moeite om mijn werk nog te doen, bah :cry:
He, lekker zo, eventjes mijn ongenoegen kunnen uiten aan mensen, die daar begrip voor hebben.
Groetjes Ina
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Ina!
Kom op, nog even volhouden... Straks komt er een lekkere onweersbui en is die hitte weer eventjes uit de lucht! Maar het is wel vreselijk vervelend ja!

Heb wel heel veel mensen gezien met zweetplekken! Dat was wel een fijn gezicht. En bij mij komt er van alles uit mijn handen ;). Hele hoosbuien, hahaha... Sorry, niet lullig bedoeld ofzo... Maar hou vol!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Thanx Angela, ik verheug me al op die onweersbui. Joepieieieieie!!!!!!!
Miriam
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 24 jun 2005, 17:54
Contacteer:

Bericht door Miriam »

Pfff... ik zweet altijd al veel, maar met dit weer! :(
Ik fiets elke dag 's middags een half uur en zweet me echt helemaal
dood als ik dan thuis kom.. Ik spring onder een koude douche en een
half uur later zweet ik alweer! :( Ik ga nu ook opeens meer op m'n
handen, (voor)hoofd en rug zweten....
Lekker in de zon liggen en bruin worden is er trouwens ook niet bij zo...
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Aaaaaaaaaaah, ik word nu wel gek van het weer! Het zweten is nog redelijk te doen, had het nog erger verwacht. Het nadeel is alleen dat ik nu over mijn hele lichaam continu nat ben in plaats van over hele grote stukken af en toe heel erg. Voorheen was het ook rug en benen maar dan vooral het midden van de rug en mijn schenen en knieholten maar nu echt alles!! En verder zijn mijn handen en voeten de hele dag kledder en warm waardoor ik overal blaasjes heb en ze heel erg pijn doen... En ik heb de hele week nog niet geslapen, ben kapot!!!! Ben het zat... :)
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoi Angela,
Je bent niet de enige die kapot is, hier zit er nog een, ik heb de hele dag en een gedeelte van de afgelopen nacht geslapen. Er was hier onweer en ik kon pas na 4.00 uur in slaap komen. Gelukkig is het nu wel wat koeler.
Ik was gelukkig vandaag vrij en hoefde me daardoor niet ziek te melden, maar ik baal hiervan als een stekker. Ik hoop maar dat het in mijn vakantie straks niet zo heet wordt, want ook in Zweden kan het knap heet zijn. Ik hoop er maar het beste van.
Gelukkig heb ik een airco in mijn auto, dus onderweg geen probleem.
Groetjes Ina
Plaats reactie