ETS bij zweet handen + voeten

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: ETS bij zweet handen + voeten

Bericht door Thijs »

Probleem met ETS is altijd het risico op compensatoir zweten elders op het lichaam. Nu zijn de meningen verdeeld als je de ETS alleen voor handen laat doen. Er zijn zat mensen die nergens last hebben daarna en wel droog zijn op hun handen. Anderen daarintegen (dat zijn de meesten die op dit forum schrijven) zeggen dat je het nooit moet doen.

Je kan ook nog medicijnen proberen voordat je een ETS gaat doen. Denk aan glycopyrronium of oxybutinine. Lees je goed in hier op het forum.

Succes
Manon1234
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Manon1234 »

Bij mij werd aangegeven dat voeten niet mogelijk is. Dus heb alleen mijn handen laten doen, in Groningen. Wel wat last van compensatie zweten op mijn romp bij fysieke inspanning of extreme hitte, maar vind dit veel minder hinderlijk dan de vreselijke zweethanden die ik hiervoor had.
Peter34
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Peter34 »

Manon1234 schreef: ma 30 aug 2021, 18:25 Bij mij werd aangegeven dat voeten niet mogelijk is. Dus heb alleen mijn handen laten doen, in Groningen. Wel wat last van compensatie zweten op mijn romp bij fysieke inspanning of extreme hitte, maar vind dit veel minder hinderlijk dan de vreselijke zweethanden die ik hiervoor had.

Zelfde geldt voor mij! Compensatiezweet bij benen en romp, maar vind ik veel minder erg dan zweten bij de handen!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht