Acht maanden na de operatie

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jopyvan oort
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 10:08
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Acht maanden na de operatie

Bericht door jopyvan oort »

Na acht maanden kan ik jullie vertellen dat de operatie heel erg positief is uitgevallen. Ben op 8 april 2006 geopereerd. De operatie viel wel tegen, reken zeker op twee, drie weken! Daarna waren mijn handen kurkdroog. Ik zweette nog wel onder mijn oksels. Kreeg hevige zweetaanvallen er gratis bij: benen, buik, billen en rug. Heb er erg mee gezeten. Maar nu acht maanden later kan ik melden dat mijn oksels (en handen nog steeds) droog zijn. Ik zweet alleen nog op een bepaalde plek op mijn rug, schouderhoogte. Dat is te doen, ik hoef er geen kleding op aan te passen, wel altijd een hemdje aan. Voor het eerst in 30 jaar een mooi blousje aan met Kerst! ik kan iedereen de operatie aanraden, zou het zo weer doen.
Overigens hebben ze bij Sudor gezegd dat je gaat compensatiezweten, dat stabiliseert zich binnen een half jaar. Klopt precies bij mij.
De operatie is volledig vergoed via Menzis. Ik ben zeer tevreden over de behandeling bij Sudor. Ik weet dat er ook veel negatieve verhalen zijn maar ik ben erin gestapt onder het motto: baat het niet dan schaadt het niet. Ben er nu superblij mee, je krijgt gewoon een nieuw leven. DOEN!!!
lilay
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 16 jul 2008, 18:44
Contacteer:

wat is het verschil tussen sudor en ETS...

Bericht door lilay »

kan iemand mij antwoorden?bedankt alvast
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wat is het verschil tussen sudor en ETS...

Bericht door Thijs »

lilay schreef:kan iemand mij antwoorden?bedankt alvast
Wat wil je weten?
lilay
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 16 jul 2008, 18:44
Contacteer:

over sudor

Bericht door lilay »

hoi..ik wil graag weten wat verschil is tussen sudor en ETS operatie..en sorry dat ik verkeerde plaats heb ik geschreven..doeiiii
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

volgens mij is er geen verschil... sudor voert een ETS operatie uit.

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht