Sudor

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Sudor

Bericht door Thijs »

Hoi,

Ik heb een keer iets gelezen van een gebruiker hier die naar het kliniek Sudor was geweest in Nederland. (almelo uit mijn hoofd)

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die daar geweest zijn voor botox injecties of andere manieren om van het zweten af te komen en ik ben met name nieuwsgierig naar wat zij precies allemaal onderzoeken en hoeveel het kost....

groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Sudor is in Hengelo(ov)
Ik heb daar geloof ik wel een folder van liggen ff kijken.
nee heb ik zo niet meer.
ik heb wel een prijslijst van aesthetic team in Vlijmen.
Daar zijn veel behandelingen, voor de hh is dat botox/dysport van oksels a 900 euro, gelaat a 600 euro,handen a 1000 euro en voeten a 1000 euro
ps dit is een prijslijst van 2004 dus ze zullen de prijzen ook wel weer aangepast hebben!!!

Gr Kim
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Thijs,

op www.sudor.nl staat het één en ander aangegeven. Misschien dat je dit al wist maar zo niet; bij deze! :) Er wordt ook vermeld hoeveel sommige behandelingen kosten. Verder staat er ook een kort lijstje van dingen die ze onderzoeken of uitproberen.

Groetjes, Angela
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Angela,

Uiteraard had ik hun website al bekeken... alleen mis ik de bedragen bij de botox behandelingen.... vandaar ! hi

Maar je hebt gelijk, die onderzoeken staan er wel bij ;)

Mijn nederige excuses! hi

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

een jaar geleden had ik een offerte aangevraagd bj Sudor en toen konden ze mij niet vertellen wat de kosten zouden zijn voor botox!
Dat lag aan de hoeveelheid die ze zouden gebruiken en ze verdelen daar zelfs 1 flesje over meerdere mensen!
Tenminste een jaar geleden!!!
Beetje vaag of niet????

Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hmm... ja inderdaad beetje vaag ja.... dus je moet eerst allerlei onderzoeken krijgen (die geld kosten) om vervolgens dan pas te horen wat botox voor jouw persoonlijke situatie gaat kosten... hmmmm.. Jammer dat Carpe geen filiaal opent in Nederland he ? ;)

Groetjes THijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

zoeiets ja, je bent alleen al rond de 190 euro kwijt aanhet eerste consult!!!
Dus is Carpe goedkoper dan ben ik met benzine als je met z'n tweeen gaat 180 euro!!!!!
DUS VOOR MIJ IS HENGELO EIGENLIJK IN MIJN ACHTERTUIN MAAR DAN GA IK TOCH NAAR CARPE IN BELGIE!!!!!!!
Chris
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 02 aug 2005, 09:35
Contacteer:

Bericht door Chris »

Ik ben wel naar de Sudor kliniek geweest. Zaten ze vroeger in Hengelo, nu zitten ze in het TwenteBorg ziekenhuis in Almelo.

Na het eerste consult heb ik een spray meegekregen van het merk Therme Skincare. Ik was hier wat huiverig voor, omdat ik al eens een vloeistof op alcohol basis had gebruikt. En dat had totaal geen effect. Maar deze spray had meteen de allereerste dag al effect. Super spul. Ik gebruik het voor mijn oksel, en ik ben nog de zelfde dag naar de stad geweest en voor een kapitaal shirtjes met allerlei extreme kleuren gekocht. Want het kan weer.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Chris,

Therme Skincare? Ik heb er nog nooit van gehoord. Kun je er iets meer over vertellen. Wat voor stoffen zitten er precies in en kun je het ook kopen in de winkel of via doktersrecept ? En werkt het ook bij langdurig gebruik ? Wel toppie dat het werkt bij jou!

Groetjes Thijs
Plaats reactie