ETS een 2de maal ondergaan ? raad gevraagd...

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

ETS een 2de maal ondergaan ? raad gevraagd...

Bericht door ichigo »

Ik heb 5 jaar geleden een ets operatie laten doen voor mn handen,het heeft niet geholpen en mn probleem gewoon verspreid naar mn gezicht ...
Ik zweet nu op mn bovenlip en soms zodanig veel dat ik om de paar seconden het moet afwrijven ,(zeer irritant ) nu heb ik eindelijk nog es naar de dokter geweest die mn operatie had gedaan om te vragen naar raad,hij stelde een 2de operatie voor :? Mn t2 en t3 zijn al kapot zei hij maar er zou een deel van de t1 moeten en dan heb ik ongeveer 75 % kans dat ik van mn bovenlip zweet verlost ben ...
Ik vroeg ook of het doenbaar was voor botox maar daar is hij geen voorstander voor en zei dat ik beter de operatie kon doen.
Ik zit nu in een echt dilemma want ik heb ontzettend veel spijt dat ik de eerste operatie gedaan heb,hij kon me wel garanderen dat het niet erger kon worden maare kheb dus geen 100% garantie dat ik er dan van verlost zal zijn .
wat moet ik doen,is het doenbaar om botox in te spuiten inde bovenlip ? ik hoop echt dat er andere oplossingen zijn ipv nog es die zwaare operatie te moeten ondergaan :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: ETS een 2de maal ondergaan ? raad gevraagd...

Bericht door Thijs »

Hoi,

welkom op dit forum. Wat vervelend dat je operatie is mislukt en dat je nu op een andere plek last hebt van overmatig zweten. Ik denk dat botox wel een optie voor je is. Je komt uit Belgie dus ik kan je Carpe in Antwerpen adviseren. Die zijn niet duur. Zeg maar gerust de goedgoopste. Ik zou hun bellen als ik jou was en je probleem voorleggen en vragen of zij ook in je lip willen injecteren.

succes en laat even weten hoe of wat.

groetjes Thijs
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

Re: ETS een 2de maal ondergaan ? raad gevraagd...

Bericht door ichigo »

bedankt ik ga dan morgen eens bellen naar hen hopelijk doen ze het ook voor de bovenlip *fingers crossed*
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

Re: ETS een 2de maal ondergaan ? raad gevraagd...

Bericht door ichigo »

net gebeld en normaal doen ze het niet voor de bovenlip :( zebben het nogniet daarop kunnen testen enzo * sigh* kdenk dat mn enige oplossing dan zal zijn om nog es onder het mes te gaan :(
En als dat niet helpt heb ik alles gedaan wat ik maar kon...
Stom compensatiezweet khad echt btr nooit die operatie laten doen.

nu heel mss komt drionic er ook voor het gezicht ? kheb ook gelezen dat bepaalde dermatologen een ander apparaat hebben ,en mss kan die apparatuur wel voor een behandeling voor mij zorgen ?
Plaats reactie