Ervaringen na ETS operatie

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sander19
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 09 dec 2020, 14:50
Contacteer:

Ervaringen na ETS operatie

Bericht door sander19 »

Hoi,

Ik heb nu net 5 dagen geleden de ETS operatie gehad,omdat ik super veel zweette aan me handen. Ik wist dat er een risico was op CZ maar ik was echt op zoek naar een permantente oplossing alleen nu zweet ik heel veel op me voeten. Ze zijn constant koud en nat. Is dit normaal naar de operatie of is dit nu ook permanent en blijf ik hier last van houden. En wanneer dit zo blijft wat zijn dan de oplossingen want ik vind dit nog vervelender dan op me handen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ervaringen na ETS operatie

Bericht door Thijs »

Hoi Sander.

Dat is heel vervelend. Iets wat vaker voorkomt helaas. Wat ik er van weet (ik heb zelf nooit een ets ondergaan) is dat het bij kan trekken na verloop van tijd. Het kan ook blijvend zijn; de gevreesde CZ dus. Lastig. Mag ik vragen waar en door wie je behandeld bent? Ik zou zeker contact met hen opnemen. Heel veel sterkte. Deel je bevindingen hier aub anderen kunnen er van leren. Thx
sander19
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 09 dec 2020, 14:50
Contacteer:

Re: Ervaringen na ETS operatie

Bericht door sander19 »

Hoi ik ben behandeld door dokter Raymakers in ZGT Almelo. Ik vind het okk heel vervelend dat ik dit forum nu pas tegen kom aangezien artsen heel positief over de operatie praten......
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ervaringen na ETS operatie

Bericht door Thijs »

Google he? :aai ;)

Dokter Raymakers is wel een goede hoor. Veel ervaring. Neem contact met ze op. Het kan bijtrekken nog. Had je nooit medicijnen overwogen? Ook niet ideaal om die jaren te moeten nemen maar dit is ook niet alles denk ik dan. Ben benieuwd wat ze je vertellen als je het aankaart. Ook tegen zweetvoeten zijn er oplossingen hoor. Lees je goed in hier. Hou ons op de hoogte. Sterkte.
sander19
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 09 dec 2020, 14:50
Contacteer:

Re: Ervaringen na ETS operatie

Bericht door sander19 »

Nee medicijnen inderdaad niet overwogen,omdat me dat ook geen gezonde optie leek..... Nou ik heb een intake met Dokter Raymakers gehad en die geeft niet echt aan dat er hoge risico's aan zitten en geeft het echt aan als milde klachten. Mischien moet er inderdaad nog wat meer tijd over heen gaan...... ik ga morgen meteen bellen. Ik zal laten weten als ik antwoord heb
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht