Iets positiefs over SUDOR!!!!

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

linniejj
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 01:21
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door linniejj »

heeej jeanine

ja ik was koning ter rijk het heeft de eerste keer goed geholpen en ik voelde me ook een stuk zekerder maar nu na 1,5 jaar kwam het terug en nu is het twee jaar geleden en ben ik weer bij af.
ik heb het telefoonnummer van sudor weer opgezocht en ik ga maandag gelijk weer bellen.
ik zag namelijk dat je ook voor een tweede keer in aanmerking kunt komen.
dus we zullen zien, maar het is wel vervelend zo!!
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Hi Linda,

Jou reactie is niet zichtbaar, maar ik heb het wel kunnen lezen.
Yes, het werkt dus toch!!! Door ervaring van hun zijn ze misschien erin verbeterd en zal de operatie nu beter slagen. (weet niet hoor ik dacht effe hardop) Is het gevoel of beter gezegt het gevoelloze wat je nu eraan over hebt gehouden het wel waard geweest?

De symtone die jij hebt was bij Sudor niets van bekend. Wil je dit maandag, als je gaat bellen, ook vertellen. Misschien hebben hun er weer iets mee.

Gelukkig dat we met elkaar allemaal weer steeds verder komen.

Groetjes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Linda,
Wanneer heb jij je laten opereren??
Sudor zat eerst in Hengelo daar hebben ze ook operaties gedaan.
Heb je alles vergoed gekregen???
Ik ben naar Paul de Leeuw geweest om er aandacht voor te vragen!
Ik dacht dat ik toch m'n "best " had gedaan om het kenbaar te maken!?!?!?!
Ik ben heel blij dat IK het heb gedaan.
Nu JULLIE!!


Gr Kim
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Berichtje voor Kimmie en Linnie,

Mochten jullie na de operatie gewoon een beugel bh of moest je een tijdje een sport bh dragen? En hoe zit het met sporten zelf? Dat moet je zeker langzaam weer opgaan bouwen? Kan je na de operatie de gewone dingen weer gelijk doen of had je toch wel last met je ademhaling? (is wel een operatie namelijk!!!!)

groetjes Jeanine
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Jeanine,
Ik kon niks aan hebben, mocht gewoon alles aan.
Maar ja de littekens en dus de hechtingen zaten dan precies onder de rand van de bh.
Nee ik moest zeker een week of 4 rustig aan doen.
Maar ja ik kon niet zo lang niks doen en ben weer aan de gang gegaan toen de hechtingen eruit waren!
Het lichaam geeft zelf wel aan wat je wel en niet kunt!!

Bij de een duurt het herstel ook langer dan bij de ander.
Roken en drinken hebben ook invloed op een goed herstel!!!!!!

Gr Kim
linniejj
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 01:21
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

antwoord voor jeanine

Bericht door linniejj »

heeej jeanine

ik weet niet zeker meer of ik al had gereageerd maar het heeft wel geholpen maar naar 1,5 is het weer terug gekomen en dat was in juni juli ongeveer.
maar ik moet er wel bij zeggen dat ze mij heel moeilijk konden opereren omdat ik alles in mn lichaam heel kort op elkaar heb zitten en ik was ook 1 van de eersten die geopereerd werd en als ik die verhalen dan lees van mensen die 1 nachtje moeten blijven etc.
nou ik kon niet eens naar huis de tweede dag toen had ik nog morfine en een zuurstof slangentje in mn neus.
maar ik las ook dat je voor de tweede keer geopereerd kon worden en ik heb vandaag naar sudor gebeld en ik heb een afspraak voor begin februari dus ik ga het wel weer proberen want zo wil ik het ook echt niet!!
als je eenmaal weet wat het is om niet meer te zweten en aan te kunnen doen wat je wilt echt dat voelt zooooo!!!!! goed. ik was koning ter rijk en voelde me met de dag zekerder van mezelf voelen.
ik kan alleen maar zeggen de eerste keer was zwaar maar ze hebben nu andere methodes zo te lezen en ik ga het ook weer doen dus misschien denk je er nu iets anders over.
en als je ziet dat er maar twee nog een keer geopereerd zijn wist ik het wel!! proberen dus!! en je komt niet zomaar in aanmerking.

groetjes linda heb je nog meer vragen mail me gerust linniejj_pinniejj@hotmail.com
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

jeanine schreef:Hi Thijs,

Ik begrijp heus wel dat mensen hier hun ervaringen schrijven.
Daarom ben ik zelf ook op deze site, maar MIJN OPROEP IS EEN VRAAG OVER SUDOR (omdat ik me daar laat opereren) of er niets positiefs te melden is. Dat zou misschien mijn denkwijze kunnen beinvloeden.
Ik ben geen promotor van Sudor!!!!! Ik dacht dat je al je vragen en eigen bevindingen hier kon vermelden!!!!! IK wist niet dat het zo gevoelig lag. SORRY HOOR!!!!

Ik heb geen zin om net als jou oude wijze huisarts nog verder zelf door te gaan dokteren!!!!!!!!! Dat ben ik al spuug zat.

Verder is dit een hele fijne site en ben ik blij met alle reactie (ook de evt. negatieve reacties) over Sudor

Blijf gewoon schrijven lieve mensen!!!!!
groetjes Jeanine
Juist op dit forum mag je schrijven wat je wilt... maar zo kunnen er dus ook negatieve ervaringen beschreven worden... That's all.. Heeft niets te maken met dat het gevoelig ligt of niet.

Ik zweer bij botox injecties... al ruim 5 jaar lang werkt dit perfect voor mijn oksel zweten... Dat noem ik niet zelf door dokteren...
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Heeeej Linniejj,

Wat fijn dat je in februari al kan komen!!!! Is het dan weer eerst een gesprek of wordt je dan ook gelijk geholpen? Hoe reageerde ze bij Sudor?

Echt super fijn voor je....

Groetjes Jeanine
linniejj
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 01:21
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door linniejj »

heeeej :lol:

ik moet eerst komen voor gesprek, maar ze zeiden gelijk van wat goed dat je belt en natuurlijk heb je geen verwijsbrief nodig want dat had ik de eerste keer wel......ze waren heel vriendelijk.
ik krijg een brief voor de afspraak. leuk dat je reageert!!

liefs linda
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Ook ik wordt geholpen door Sudor, en sta voor opname in april dit was eerst maart maar hete is eeen maand opgeschoven. Zoals ik al eerder vermeld heb op het forum is dit voor mij de eindstop. toen ik daar kwam voor consult werd er voor het eerst eens echt naar me geluisterd. Alle andere middelen heb ik al gebruikt en maak dus een wel overwogen keuze om me hier te laten helpen. Zoals ik van jullie die tot nu toe allemaal geschreven hebben hebben jullie geen pijn bij het zweten. Ik dus wel, en deze pijn zal dus als het goed is ook verdwenen zijn.

Zoals ik van de chirug heb begrepen veroorzaken ze nu een klaplong tijdens de operatie zodat het probleem zich nadien niet meer snel zal voordoen, daarbij lig je in het ziekenhuis en zijn alle apparaten voorhanden mocht er iets niet helemaal goed gaan. Iedere operatie heeft natuurlijk zijn risico's en deze dus ook.

Ik ben niet bang voor de operatie en zie er dan ook naar uit.

groetjes Mirela
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

HET GAAT GEBEUREN.....!!!!!!!!!!

Voor 80% is het zeker dat ik volgende week zaterdag geopereerd ga worden.
Aangezien ze krokusvakantie hebben is dat de andere 20%.

Ik hou jullie op de hoogte!!!!!!


Liefs Jeanine
linniejj
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 01:21
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door linniejj »

echt heeeel heeeel veel succes ik ben ook geopereerd twee jaar geleden!! ik hoop dat het helpt!!! super!!

groetjes linda
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Hoi Jeanine,

Ik wordt ook a.s. zaterdag geholpen misschien zien we elkaar wel in het ziekenhuis.

Groetjes Mirela
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heey mirela,
Is het weer naar voren geschoven!?!?!

Ik wens julie heel veel succes en hoop dat het voor jullie zal helpen!!!

SUCCES,

groetjes Kim
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Van mijn kant ook veel succes gewenst ;)
Plaats reactie