Sudor, vraag!!

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Sudor, vraag!!

Bericht door dientje »

Hallo,

Ik moet binnenkort voor contröle naar Sudor. Nou wordt de contröle telkens uitgesteld en het zweten begint steeds meer. Zijn er ook mensen die terwijl ze ingepsoten waren met botox de controle hebben laten doen?

Ik kijk uit naar jullie antwoorden!

Groet
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Berdien, Ik zou Sudor bellen over het hoe en wat en dan ook direct willen weten waarom ze het telkens uitstellen!!!
Ik zou me daar eens goed over willen laten inlichten!!!!!
Liefs Kim
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik heb vorige week ook naar Sudor gebeld maar dan vanwege mijn scriptie en ik kreeg te horen dat er door omstandigheden niemand aan de telefoon kan komen. Misschien zitten ze even met een personeelstekort ofzo? :s Maar als het goed is zouden ze mij deze week terug bellen dus ben benieuwd...
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Angela, je hebt gelijk. Ik word een beetje gek van sudor. Elke keer wordt er een afspraak gemaakt en dan wordt ie weer afgezegd. Ik heb eergister ook maar eens sudor gebeld. De vrouw die had iemand verloren en volgens mij is zij nu de enige die dat soort dingen regelt. Jammer maar helaas. Ik heb maar weer een nieuwe afspraak gemaakt...

wachtende of dat doorgaat...
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hmm, echt vervelend joh! Ze hebben mij deze week wel teruggebeld maar wist niet dat zij het waren. Had ineens voicemail van ze, dat vond ik wel netjes, zo snel! Maar nu moet ik hen weer terugbellen omdat ik toen niet opnam, dus schiet ook niet echt op :). Maar houd je op de hoogte hoe het bij mij gaat!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht