Hoeveel Drionics in doos?

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
PinkBunny
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 okt 2006, 14:24
Contacteer:

Hoeveel Drionics in doos?

Bericht door PinkBunny »

Hallo allemaal,

Dit lijkt misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoeveel drionic apparaten zitten er eigenlijk in een doos als je deze besteld? Een vriend van me (die ik eigenlijk alleen via internet ken) had er ook een besteld, maar kreeg er dus twee tegelijk. Dit kan best handig zijn als je dit voor je voeten gebruikt enzo.

Ik kan hierover echter niets vinden op de website van de Drionic. Dus, hoeveel zitten er nu eigenlijk in?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Even verplaatst naar een andere afdeling. :)
Pep
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 11:58
Contacteer:

Bericht door Pep »

2, voor iedere voet of hand 1! 8)
PinkBunny
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 29 okt 2006, 14:24
Contacteer:

Bericht door PinkBunny »

Voor de voeten kan ik het me wel voorstellen, maar kan je wel beide handen tegelijk behandelen? Je moet toch eerst je hand erin doen en het dan pas aanzetten? Als je dat voor 2 handen moet doen, kom je toch eigenlijk een hand tekort?
Pep
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 11:58
Contacteer:

Bericht door Pep »

PinkBunny schreef:Voor de voeten kan ik het me wel voorstellen, maar kan je wel beide handen tegelijk behandelen? Je moet toch eerst je hand erin doen en het dan pas aanzetten? Als je dat voor 2 handen moet doen, kom je toch eigenlijk een hand tekort?
Ach.... daar maak ik me niet zo druk om.... Gewoon aanzetten en hand erin, krijg je wel ff een klap...... maar je moet wat ;)
Annemarie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 jun 2005, 12:52
Contacteer:

2 handen tegelijkertijd behandelen

Bericht door Annemarie »

Je kunt wel degelijk 2 handen tegelijk behandelen. Aan de zijkanten van beide apparaten zit nl. een draaiknopje die je met duim kunt bedienen op het moment dat je handen al in de bakken zijn geplaatst. Zo voorkom je dat je een onaangenaam schokeffect krijgt.

Groetjes Annemarie
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

misschien een gek of handig idee,
een voet en een hand tegelijk doen, zodat je andere hand vrij is, om b.v. de afstandsbediening van de tv mee te bedienen ofzo, zodat je je ondertussen niet hoeft te vervelen?
ik heb namelijk ook nog een lichte adhd vorm.. en heb ook de drionic besteld.. en zat net te denken, ik kan nooit minimaal 2 a 3 minuten niks doen met me handen...
alleen mijn voeten vind ik niet zo'n ramp, aangeizen daar toch de hele dag sokken en schoenen omheen zitten :P

hoe doen jullie dat eigenlijk?
Plaats reactie