Botox voor de rug

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Hallo,Allemaal

Na mislukte ETS denk ik het is tijd voor de rug,mijn dermatoloog gaat voor het eerst proberen,ik heb 3 maart afspraak.
Voor de oksels ga ik voor mira dry,als dat blijvende of minder mate zweet zou ik ook tevreden zijn..
Ik moet ook zorgen dat ik conditie heb,zomers voor borst minder zweet als jij bepaalde lichaams gewicht blijft..

groetjes
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Vandaag botox injecties gehad over 2 weken wordt het duidelijk of ik hellemaal droog blijf aan mijn rug,ik hou jullie op de hoogte,ik geef nu alvast gegevens van dermatoloog..
Hij is zowel op locatie amersfoort als Hengelo overijssel..
http://www.davidnjoo.nl/
Pijn is verdraagbaar,totaal heb ik 30 prikjes gehad,hun gaan me bellen op 24 maart over de resultaten,als er nog meer nodig op rug dan maak ik opnieuw afspraak..
Als alles goed gaat dan ga ik voor de borst omvang..
Sommigen van jullie hier hebben rug,borst en onder de oksels,naja ik wil eerst resultaten van rug en borst zien dan later voor oksels..
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Ik had vergeten dit ook op te geven,in Amerika hebben ze al botox gebruikt voor de borst,hier is de befaamde film..
https://www.youtube.com/watch?v=_7J6_ohJkUg
Na mijn rug laat ik mijn borst ook doen..
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Op 3 maart botox voor rug gehad,zweten is minder geworden maar nog steeds zweet plekjes,24 maart belt dermatoloog hoe de resultaat is,ik geef aan dat nog een keer gespoten moet worden,ik laat jullie op de hoogte..
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Vandaag met dermatoloog gesprek gehad,hij vond het ook te weinig ,nu gaat hij twee flesjes gebruiken,naja verzekering vergoed 2x flesje per jaar dus andere flesje moet ik zelf betalen,ik ben wel accoord gegaan met zelf betalen,het is experimenteel maar dan heeft iedereen baat hierbij,in ieder geval na rug prikjes geen vreemde voorgevallen geweest,ik bedoel neveneffecten...dus ga ik deze keer voor 60 prikjes...
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Het is alweer zolang geleden,nou botox voor de rug was te weinig en echt kostbaar,ik denk voor de rug is weinig aan te doen,ik ga onder de borst proberen.
Ik heb trouwens afspraak met dr.venema,begin jullie wordt ik behandeld met miradry onder de oksels..

Normaal heb ik een loopband en als ik op de loopband traint zweette ik onzettend erg veel dus, ik droogde hellemaal uit.
Ik dacht nu probeer ik met een ventilator tegen de rug aan en zweet werd minder en na loopband training merkte ik,dat mijn lichaam was ontzettend veel warmer,vroeger toen ik nooit onder oksels,borst en rug zweette had ik nooit zon warmte nu merk ik wat voor effecten heeft ETS-C met ons lichaam,onze hele thermo is op zijn kop gezet..
Wat ik probeer te vertellen is, dat als ik traint met een ventilator die tegen mijn rug blaasd,dat lichaam weinig zweet ontwikkeld door dat het huid zo koud wordt,zweetklier geeft signalen door aan hersenen,dat huid ontzettend veel gekoeld en dat hersenen moet proberen,warmte op een andere manier proberen kwijtraken,dus vandaar dat ik zo heet voelde nadat ik gestopt was met trainen..
ETS-C is echt niet aan te bevelen,het risico is niet waard om met zenuwen te knoeien..

Ik hoop als miradry zijn werking doet dan heb ik in ieder geval bijte rust met mijn ziel...
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Erje »

Spannend dat je voor de MiraDry gaat Hissederim! En goed dat je voor dokter Venema gekozen hebt.
Kijk je wel uit voor longontsteking met die ventilator op je rug?
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Botox voor de rug

Bericht door Hissederim »

Dankje erje

Ik heb botox onder de borst 22 september afspraak in ziekenhuis,rug helaas te weinig injectie,heeft meer injectie nodig om een droog resultaat te halen dus echt prijzig,3 a 4 flesjes denk ik zou niet genoeg zijn,want zweet is over de hele rug gespreid.
Zweet klieren onder borst is maar 2 finger groot dus 1 fles zou denk ik genoeg zijn..
Naja 1 juli is mijn afspraak met venema voor de oksel met miradry..
Ik ben de tweede persoon met mislukte ETS voor miradry,hoop ik na 10 jaar weer droog te zijn onder de oksels...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht