grapje...

Plaats hier uw grappen en grollen.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
annelies
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:59

grapje...

Bericht door annelies »

Jantje zit bij om aan talel nogal onfatsoenlijk te hoesten.
Oma: "Ik hou altijd m'n hand voor m'n mond als ik hoest!"
Waarop Jantje antwoordt: "Ik niet oma, mijn gebit zit nog vast."

:banaan
annelies
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:59

Bericht door annelies »

Je weet dat je in 2004 leeft, wanneer...:

1: je per ongeluk je PIN-code intoetst op de magnetron...

2.: je in geen jaren 'patience' met echte kaarten hebt gespeeld...

3.: je 15 telefoonnummers hebt van een familie met drie personen...

4.: je e-mail stuurt aan de persoon die naast je zit...

5.: je geen contact meer hebt met oude vrienden, omdat je hun e-mailadressen kwijt bent...

6.: je thuis komt en nog steeds de telefoon opneemt met je 'werkstem'...

7.: je nog steeds een '0' draait als je van huis uit telefoneert...

8.: je vier jaar lang achter hetzelfde bureau hebt gewerkt, maar voor drie verschillende bedrijven...

10: je baas jouw werk niet kan doen...

11: je je familie belt om te kijken of ze thuis zijn, terwijl je de oprit in komt rijden...

12: alle reklame op TV een internetadres heeft...

13: het van huis weggaan zonder mobieltje, die je de eerste 10,20,40 jaar van je leven niet had, paniek veroorzaakt en dat je vervolgens teruggaat om hem op te halen...

14: het eerste wat je 's ochtends doet is 'online' gaan, zelfs nog voordat je koffie gehaald hebt...

15: je een 'smile' op z'n kant legt om te glimlachen...

16: je dit leest, knikt en glimlacht...

17: en nog erger; je precies weet naar wie je dit mailtje door gaat sturen...

18: je te druk bent om te merken dat er geen nr.9 bestaat in deze lijst...

19: je daadwerkelijk omhoog gescrolld bent om te checken of er echt geen nr.9 was...

20: en je nu om jezelf zit te lachen................
annelies
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:59

woede en wanhoop

Bericht door annelies »

Een meisje moet op school uitleggen wat het verschil is tussen woede en wanhoop. Dat is niet zo moeilijk zegt de vader. Eerst zal ik je laten zien wat woede is. Hij pakt de telefoon en belt een willekeurig nummer. "Hallo, is Kees thuis?" "Meneer hier woont geen Kees." is het antwoord en de hoorn wordt neergelegd. De vader belt hetzelfde nummer. "Hallo, is Kees thuis?" "Ik heb net al gezegd dat hier geen Kees woont." is het antwoord. "Je belt het verkeerde nummer! Let toch eens op!" De vader belt weer het nummer. "Hallo, kan ik Kees even spreken?" De man aan de andere kant wordt laaiend. "Voor de zoveelste keer. Ik ben geen Kees en hier woont geen Kees. Hier heeft nooit een Kees gewoond. Kijk in het telefoonboek of bel het informatienummer. Bel voor mijn part wie je wil, maar niet meer mij. Hier is geen Kees!!" De vader zegt tegen zijn dochter: "Kijk, dat is woede. Nu zal ik je laten zien wat wanhoop is." Hij belt weer hetzelfde nummer: "Hallo met Kees. Is er nog voor me gebeld?"

:banaan
Plaats reactie