zweethanden!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kippetje
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 23:57
Contacteer:

zweethanden!

Bericht door kippetje »

hey,

Sins een half jaar heb ik erge last van zwetende oksels en zweet handjes.
Ben veel wezen rond surfen op het internet en er werd veel gezegt over Odorex extra dry, dit heb ik dan ook gekocht en met resultaat!!! mijn zweterige oksels zijn nu helemaal weg, soms voel ik nog dat ik zweet maar dan zweet ik echt niet dus geen zweet plekken meer!!

ALLEEN, van mij zweet handen ben ik nog niet af (nu ik dit zit te typen zweten mijn handen ook weer....!)
Mijn opa en oma zitten nu beneden en ik wil ze niet gedag zeggen omdat me opa me dan altijd een hand geeft en ik natte handen heb, ik baal hier verschikkelijk van :cry:

Odorex extra dry heb ik ook op me handen gedaan maar dit had geen effect, weet iemand iets tegen zweet handen plz?!?!?!?

maar plz ik wil droge handen, dit belemmerd ook mijn sociale leven....

alvast bedankt!
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

zweethanden

Bericht door jp »

er komt een middel op de markt in Nederland wat specifiek gemaakt is voor zweethanden.
Nog 4 weken geduld
groet
JP
kippetje
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 23:57
Contacteer:

Re: zweethanden

Bericht door kippetje »

jp schreef:er komt een middel op de markt in Nederland wat specifiek gemaakt is voor zweethanden.
Nog 4 weken geduld
groet
JP
hopelijk is die er binnen een maand!
want 18 maart ben ik jarig en ik zie er nu al tegen op om iedereen een hand te geven :(
btw waar heb je dat gezien dat het in 4 weken op de markt komt? kan je mij die link mischien geven?

bedankt voor je reactie :)
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

hallo

k had ook wel graag een woordje uitleg gehad over wat dat middel is. Ik heb zelf ook vreselijk veel last van zweethanden.

groetjes
Plaats reactie