Botox injecties helpen niet!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Dikkie23
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 19:14
Contacteer:

Botox injecties helpen niet!

Bericht door Dikkie23 »

Hallo, vorig jaar november heb ik mijn eerste injecties gehad, het zweten werd sowiezo minder, maar stopte niet helemaal. (De geur ging wel weg gelukkig).

Volgens de dermatoloog zou dit wel door moeten werken tot een half jaar erna.

In januari dit jaar zweete ik weer net zoveel als eerst.

Hebben jullie daar ervaring mee?

Alvast bedankt.
Caro87
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 13:06
Contacteer:

Bericht door Caro87 »

Ik ben maandag weer voor het 3de jaar naar het botoxcenter in Antwerpen geweest(www.botoxcenter.be). 't kost je €390 maar je hebt er zeker lang profijt van. Ik heb t hier dan weliswaar over de oksels maar dit moet niet veel verschil maken. Het is de ideale kliniek, aardige, professionele dokter. Duidelijke uitleg,goede geruststelling, een goed uitgevoerde zweettest en veel eenheden botox (100). En de klinieken in Nederland zijn trouwens meer dan t dubbele duurder. Ik ben een keer voor een gsprek geweest in Utrecht bij een kliniek, nou dat waren echt een stel kwakzalvers. Hij begon met €1600, toen werd t €1200 en later toen ik zei dat op de site €800 stond veranderde ze t daar weer in. Kortom: gewoon naar het botoxcenter in Antwerpen gaan, goede service, prima prijs en nog het belangrijkste: je hebt er zeker een jaar profijt van. Nou dit was het wel zo'n beetje, ik ben gelukkig weer voor een jaar zweetvrij :D.
hypertje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 28 mei 2006, 09:57
Contacteer:

Bericht door hypertje »

Bij een voldoende hoeveelheid botox gaat het zeker een half jaar goed.
Dikkie23
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 19:14
Contacteer:

botox

Bericht door Dikkie23 »

wordt het niet standaard vergoed door de verzekering?
als je helemaal naar antwerpen moet
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

nee. was het maar zo. het moet betaald worden uit het ziekenhuis budget. Als het ziekenhuis er geen budget heeft voor vrijgemaakt gebeurt het dus niet.....

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht