Eerste botoxbehandeling oksels

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
black_star
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 00:49
Contacteer:

Eerste botoxbehandeling oksels

Bericht door black_star »

Hallo iedereen!

Ik heb uiteindelijk besloten toch maar botox te proberen om het zweten onder mijn oksels weg te krijgen. Woensdag is het zover. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat ongerust ben, maar dat zal wel normaal zijn zeker? :( Weet er iemand misschien of je de dag dat je de behandeling laat uitvoeren deo mag gebruiken? Ben echt wel zenuwachtig. Ik hoop echt dat het bij mij helpt...
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je kunt gewoon deo gebruiken hoor. Het is wel verstandig om je oksel haar te scheren voordat je gaat...
black_star
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 00:49
Contacteer:

Bericht door black_star »

Bedankt voor de hulp! :)
black_star
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 00:49
Contacteer:

Bericht door black_star »

Morgen is het zover. Ben zenuwachtig maar tegelijk ook blij. Met een beetje geluk ben ik eindelijk van dat zweten verlost (ook al is het maar voor een paar maanden). Ik hoop echt dat het werkt want dit is echt het allerlaatste wat mij nog kan helpen. Over een paar dagen zal ik wel meer weten zeker!? Ik laat nog wel iets weten.

Groetjes
black_star
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 00:49
Contacteer:

Bericht door black_star »

Hallo,

het is ondertussen al 6 dagen geleden dat ik mijn botoxbehandeling aan de oksels heb laten uitvoeren. Helaas merk ik slechts af en toe een beetje verschil. :( Is dit normaal? Zijn er hier misschien mensen bij wie het ook lang geduurd heeft voor het begon te werken?

Groetjes
nicolien
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 30 sep 2008, 11:41
Locatie: rotterdam
Contacteer:

botox

Bericht door nicolien »

Hoi, Ik heb een aantal jaren geleden ook botox injectie's gehad. Bij mij deed het niet veel het is toen even iets verminderd maar kwam terug het leek soms ook wel of ze niet alles hadden ingespoten omdat sommige plekjes wel droog bleven... De arts geloofde er wel in, maar toen kwam de tijd dat het niet meer vergoed werd. Maar het grote wonder van de injectie's bleef bij mij uit. Ik heb het in totaal 2x gedaan en de arts zei toen dat het na iedere x beter word :?
black_star
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 00:49
Contacteer:

Bericht door black_star »

Hallo,

Het is ondertussen iets beter, maar enkel wanneer ik thuis ben. :?
Ik merk wel wat verschil, maar het is niet wat ik er van verwacht had. Hopelijk binnenkort na 2de injectie beterschap...

groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht