Niet iedere dokter neemt het serieus

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Raymond
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 21 jun 2005, 21:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Niet iedere dokter neemt het serieus

Bericht door Raymond »

Mijn naam is Raymond....en ben op zoek naar een oplossing, waarnaar jullie ook allemaal naar op zoek zijn. Hoe raak ik het overmatig zweten kwijt. Kijk zweten opzich is echt geen probleem. Het hoort gewoon bij het menselijk lichaam. Maar als je zoveel zweet is dat niet mee normaal. Ik heb ontzettend last van overmatig zweten, met name onder de oksels. Ik hoef me niet eens in te spannen en ik begin al. De ene periode gaat het beter als de andere. Een paar jaar geleden ben ik hiervoor naar de dokter geweest om het aan te kaarten. Deze dokter nam me niet eens serieus. "Zal wel gewoon van de spanning komen" Ik heb bij deze dokter weggegaan en naar een andere dokter gegaan. Deze neemt me gelukkig wel serieus en is samen met mij op zoek naar een oplossing. Alleen het feit dat je serieus wordt genomen met je probleem, doet al goed..............
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Raymond,

Heeft je huisarts je al eens naar een dermatoloog gestuurd ??
Anders zou ik daar eens om vragen!!!

Succes, Kim
Gast

inderdaad

Bericht door Gast »

Nou dat kan ik beaamen
wij werden niet serious genomen door zijn eigen huisarts
nu een huisarts in opleiding
die wel dus gelijk actie onderneemt het scheelt zeker de helft ook al is het probleem nog niet weg !

groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht