Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada

Bericht door Thijs »

Ik heb even contact opgenomen en gevraagd wat de werkzame stof is van bovenstaand produkt. Dit is het antwoord:

The main medical ingredient is 7% methenamine. Our antiperspirant is officially certified and licenced by Health Canada Natural and Non prescription health products directorate.


Methenamine? Waar kennen we dat van? Juist! Van de antihydral zalf uit Duitsland. ;)

Ik denk dat dit produkt niet zo interessant is voor ons Nederlanders aangezien we de antihydral vrij gemakkelijk uit Duitsland kunnen bestellen. Zie verder info hier op het forum over de antihydral zalf. viewtopic.php?f=10&t=3327
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada

Bericht door Thijs »

Hygieseal is nu te bestellen in Nederland bij nosweat.nl

Het is aluminium en alcohol vrij.

Afbeelding

Zijn er mensen met ervaring al? Ik ben heel benieuwd omdat er methamine in zit en dat is in ieder geval bij de antihydral zeer effectief. :duim:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Hygieseal is dus voor hyperhidrosis aan de voeten handen en oksels. Zie viewtopic.php?f=10&t=3399 voor de Engelse gebruiksaanwijzing. Met dank aan www.nosweat.nl waar de hygieseal te bestellen is.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik heb een flesje binnen en net geprobeerd onder mijn oksels. Het is geurloos en ik voel het een beetje branden maar niet hinderlijk. Tot nu toe droog :duim:

Met dank aan nosweat.nl
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik ben best lovend over dit produkt. Ik denk dat ik een beetje teveel had opgespoten en dat het daarom wat brandde. Maar het werkt wel en ik ben sindsdien kurkdroog. Ik zeg de moeite waard. Aanrader!
Arash
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 29 apr 2020, 14:33
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Arash »

wat fijn dat dit product werkt Thijs!
Hoe zou je hem 1 op 1 vergelijken tegenover antihydral? krijg je bij gebruikt van hyhiesal ook hele droge handen (net zo extreem als antihydral) of neemt alleen het zweten af.

dankuu
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik gebruik het allleen onder mijn oksels. Ja het wordt wel erg droog na gebruik. Ik denk dat je niet teveel moet gebruiken net als bij de antihydral. Probeer het eens zelf zou ik zeggen. Deel je ervaring hier aub.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Is er dan niemand die het heeft aangeschaft en getest ? Ik kan het me niet voorstellen. Kom op mensen, schrijf je ervaringen. Het helpt andere mensen weer en dat is het hele doel van dit forum. :ja
kris
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 19 mei 2020, 12:01
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door kris »

Ik heb het aangeschaft nadat antihydral m'n handen wel erg schilferig maakten. Antihydral werkte verder wel.
Mijn hoop is dat het lagere percentage werkzame stof het iets milder maakt.

Maar heb een lastig slapende dochter van 7 maanden waardoor consequent gebruik en dosering-testen nu even lastig is.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik hoop dat het werkt voor je. Hou ons op de hoogte aub. Ik hoop dat meer mensen hun ervaringen delen. Ik ben nog steeds erg enthousiast over dit product. :duim:

Hygieseal is nu ook te koop bij bol.com via nosweat alleen kost 1 flesje 21,99 bij bol en bij nosweat 16,99. (zullen wel de verzendkosten zijn)

https://www.bol.com/nl/p/blue-sand-hygi ... oductTitle
kris
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 19 mei 2020, 12:01
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door kris »

Ik heb de afgelopen dagen een periode van 3 nachten hygieseal aangebracht op mijn handen. Afgelopen nacht niet meer. Ik merkte vanmorgen met douchen al dat m'n handen weer sneller gaan rimpelen en ruwer aanvoelen; een teken dat er iig een werking is. Eerste indruk is ook dat er wat minder zweet ontwikkeling lijkt te zijn.

Vergelijking met Antihydral is lastig omdat ik die midden in de zomerperiode heb geprobeerd en het nu minder zweetseizoen is voor mij.

Eens kijken hoe het zich de komende dagen gaat ontwikkelen.
SpeciallX
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 jan 2009, 17:43
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door SpeciallX »

Ik ben sinds deze week met Hygieseal begonnen. Het is nu de 2e dag op rij dat ik dit product gebruik. Net zoals Kris het aangeeft, beginnen ook mijn handen te rimpelen tijdens het douchen dus het werkt enigszins. Ik ga het vanavond nog een keer gebruiken en dan een dagje rust. Het zweten aan mijn handen is nog steeds aanwezig alleen iets minder.

Vergeleken met Antihydral vind ik de voordelen van Hygieseal dat het vloeibaar is, net als water is (dus geen kleurstoffen) en dat het geurloos is. Met Antihydral had ik altijd het idee dat ik een laag plamuur over mijn handen had.

Werking: Ik vind dat Antihydral meer effect heeft op mijn zweethanden. Na 3 dagen gebruiken en mijn zweethanden waren zo goed als weg. Wel vind ik de voordelen van Hygieseal vele malen fijner.

Ik zal Hygieseal nog een paar keer proberen en zal daarna mijn bevindingen hier updaten.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Nu 10 procent korting bij nosweat.nl
Gebruik code NS2021
Geldig tot eind vh jaar.
SpeciallX
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 jan 2009, 17:43
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door SpeciallX »

Heb dit product nu 2x 3 dagen gebruikt en het helpt voor mij onvoldoende. Het zweten is zeker afgenomen maar bij spannende momenten merk ik dat het zweten gewoon weer terugkomt.

Gisterenavond heb ik Antihydral weer gebruikt na een lange tijd en ik had vandaag zo goed als geen last van zweethanden. Voor mij blijft Antihydral het nr1 product tegen zweethanden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht