N-sweat patch

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

N-sweat patch

Bericht door Thijs »

Op mijn zoektocht door het grote enge wereldwijde web kwam ik een nieuw middel tegen, de N Sweat patch.

Een soort pleister die je maar tijdelijk op hoeft te doen en dan zweet je kennelijk niet meer.

OUR TECHNOLOGY: TARGETED ALKALI THERMOLYSIS (TAT)
Focused delivery of heat through TAT, designed to inactivate the sweat glands.

Wat ik er van begrijp is dat je de pleister 3 minuten op je oksel moet houden en door het zweet komt er een reactie in de vorm van warmte (door de pleister kennelijk) en die zorgt er voor dat je zweetklieren dicht gaan en je dus niet meer zweet. Dit effect moet 3 maanden aanhouden !!! Vooralsnog is het alleen in de USA en het is nog in de experimentele fase. Goed dat er nieuwe ontwikkelingen zijn!

Meer info heb ik nog niet maar je kunt alvast kijken op: https://candesant.com/

Afbeelding
Arash
Beekje
Beekje
Contacteer:

Re: N-sweat patch

Bericht door Arash »

joehoee,,

ziet er naar uit dat de meeste producten en medicate omtrent axillary hh al in de laatste fase zit bij de meeste startups etc.

helaas is er alleen voor palmar hh nog steeds geen indicatie van producten (hij staat wel in de pipeline van dit bedrijf, maar pre-clinical duurt nog heeell lang voordat ze met wat nuttigs komen lijkt mij).

Vond het sws al raar dat ze de focus eigenlijk gooien op okselzweten vooral, aangezien miradry al internationaal verkrijgbaar is en het best goed lijkt te doen ;)
Plaats reactie