Werkt super tegen geur: Loveli

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Werkt super tegen geur: Loveli

Bericht door Erje »

De afgelopen zomer heb ik Loveli deodorant gebruikt en wat een super spul is dit!!
De zweetgeur blijft echt helemaal weg.
Ik breng het 's ochtends aan na het douchen en zelfs de volgende ochtend is er nog steeds geen geur te bespeuren.
Voor het eerst kan ik dus mijn stapel shirtjes, die ik anders elke zomer opnieuw aan moest schaffen, nu volgend jaar gewoon weer dragen. Nooit eerder meegemaakt....
Omdat ik extreem gevoelige oksels heb, ben ik voor de Sensitive Skin gegaan, maar er zijn ook diverse geurtjes. Je kan ook een proefsetje kopen en ze allemaal proberen om te ontdekken welke je het lekkerst vindt.
Dit is dus geen anti transpirant. Er zit ook helemaal geen " troep " in en de rollers zijn hervulbaar. Dus nog duurzaam ook.
Het is te koop in de Loveli webshop en bij 1090 verkooppunten verspreid over heel Nederland.
En oja, helemaal niet duur, want gaat heel lang mee.

( deze post is niet gesponsord door Loveli, gewoon even een review van mij )
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Werkt super tegen geur: Loveli

Bericht door Thijs »

Ik heb ook deodorant van loveli besteld. Ik zal over tijdje mijn review plaatsen. Ik las trouwens ook dat ze een foot deo hebben. Ben ik erg benieuwd naar omdat ik behoorlijke stinkvoeten heb. Ik zag het te laat om het tegelijk te bestellen. Mensen met ervaringen ? Deel het.

Foot deo
https://loveli.care/product/foot-deo/
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Werkt super tegen geur: Loveli

Bericht door Thijs »

Even een eerlijke review. Ik gebruik de roller nu een tijdje. De geur is zeer aangenaam en lekker. Echter het rollen onder de oksels gaat stroef en doet bijna pijn omdat het niet zacht of beetje vloeibaar is. Bij mij trok ik de okselharen er uit tijdens het rollen. De geur is lekker maar minimaal. Ik had verwacht dat je het veel meer zou ruiken. Al bij al vind ik het niet geschikt voor mij. Jammer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht