Haga voert geen botoxinjecties meer uit. Wat nu?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
molly
Druppel
Druppel
Contacteer:

Haga voert geen botoxinjecties meer uit. Wat nu?

Bericht door molly »

Sinds 2000 was ik een patiënt in het Haga ziekenhuis. Ik kreeg botox injecties in zowel mijn oksels als mijn handen. Ik was altijd zeer tevreden en het hielp ook goed! Na de behandeling liep ik altijd lachend het ziekenhuis uit omdat ik wist dat na zo’n 2/3 dagen ik weer ‘zweetvrij’ was. De schok was dan ook groot toen ik een brief ontving dat het ziekenhuis zou stoppen met de behandelingen. Ik moest er gewoon van huilen. De onzekerheid die altijd kwam kijken bij hyperhidrosis was ineens weer terug. Wat nu? Veel telefoontjes gepleegd met de verzekeringsmaatschappij. Ik kon voor mijn handen terecht bij de Bergmankliniek. Als ik ook geprikt wilde worden in mijn oksels moet daar minstens 4 maanden tussen zitten. Dat was schok 2. In het Haga werd ik altijd in 1x keer behandeld voor oksels en handen. En dan na zo’n 6 maanden weer. Inmiddels bij de Bergmankliniek geweest; niet tevreden. De behandeling ging erg snel, er werd heel vluchtig geprikt, vingertoppen werden overgeslagen terwijl daar juist altijd de druppels aanhangen.
Onvriendelijke en arrogante arts. Weer contact gehad met de verzekering. Heel aardige mevrouw gesproken die vervolgens ging uitzoeken welke mogelijkheden er zijn in de regio Den Haag/Rotterdam. Onlangs langs geweest bij het Maasstadziekenhuis; heel aardige arts gesproken bij plastische chirurgie. Maar omdat ik in het Haga werd behandeld bij de poli neurologie moest hij eerst nog een en ander controleren voordat hij mij kon behandelen. Vandaag ben ik weer gebeld; ik kan niet terecht bij hem. Ik moet naar dermatologie of wellicht naar neurologie maar daar wist hij niets over. Ik word nu eerst uitgenodigd voor een consult om geïnformeerd te worden over een eventuele operatie (via de borstkas, is dat ETS?).
Ik schrik hier nogal van de ervaringen met ETS. Veel mensen hebben last van compensatiezweet of andere bijwerkingen. Graag jullie advies! Verder gaan met de botoxinjecties of toch ETS proberen? Zijn er hier wellicht ook mensen die ook eerst patiënt waren in het HAGA en ook op zoek moesten naar alternatieven? Alvast bedankt voor julie reacties!!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Haga voert geen botoxinjecties meer uit. Wat nu?

Bericht door Thijs »

Ik denk dat de operatie via de borstkas inderdaad de ETS operatie is. Je verzekering zou je moeten kunnen helpen naar het vinden van een ziekenhuis of kliniek die botox gebruikt en dat het dan ook vergoed wordt. Je kan ook zelf rondbellen.

Is de miradry behandeling niets voor jou ? Eenmalig 1500 euro (wordt niet vergoed) maar je bent als het goed is wel permanent van je okselzweten af. Handen is een ander verhaal, wil je daar permanent vanaf dan is er eigenlijk alleen de ETS operatie. Ik zou zeggen lees je goed in hier op het forum. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht