glycopyrronium drank en werking

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Sanne92
Druppel
Druppel
Contacteer:

glycopyrronium drank en werking

Bericht door Sanne92 »

Goedemorgen allemaal!

Ik heb even een vraag over de glycopyrronium drank. Hoelang duurt het voordat deze begint te werken? Ik gebruik deze nu 5 dagen maar merk nog 0 verandering. Heb hiervoor oxybbutine geslikt. Dat werkte ook niet meteen maar merkte wel al wat verschil na een aantal dagen. Helaas kreeg ik van de oxy veel hoofdpijn en was ik ook niet 100% droog. Ook werkte het pas redelijk na een week of 3. Had graag de glycopyrronium tabletten gehad maar die kan ik niet krijgen :nee . Heeft de drank überhaupt zin om door te zetten??

Groetjes Sanne
JWBokx
Rivier
Rivier
Contacteer:

Re: glycopyrronium drank en werking

Bericht door JWBokx »

Ik heb in het begin ook de drank gehad omdat de apotheek de tabletten niet kon/wilde leveren.
De drank werkte bij mij ook niet.
Als ik het me goed herinner is de dosering zeer laag dus moet je bijna liters drinken om wat effect te hebben.
Aangezien ik die apotheek toch al langer beu was met hun doen en laten, overgestapt naar een andere apotheek die de tabletten wel in het assortiment heeft. Het hangt blijkbaar af van de leverancier waarmee de apotheek een contract heeft. Ik begreep toen dat als ze de tabletten wilden kunnen leveren ze naar een andere leverancier moesten en dat wilden ze niet. Kennelijk kunnen ze niet zomaar overal wat bestellen en zitten ze vast aan (een soort wurg?) contracten.
Sanne92
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Sanne92 »

Bedankt voor je berichtje!

Lees in de bijsluiter ook dat het voornamelijk voor jonge kinderen gebruikt wordt dus was al bang dat het een lage dosering zou zijn. Ik ga dan toch maar weer beginnen met de oxy aangezien ik eind van de maand op vakantie ga en dan toch graag zo droog mogelijk wil zijn. Ga na mijn vakantie dan maar eens op onderzoek uit naar welke apotheek wel de tabletten kan leveren.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Drank is minder geschikt. Pillen hebben zeer zeker de voorkeur.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht