Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Overmatigzweten.nl en de Nationale Geneesmiddelen Monitor vragen uw medewerking om de enquête in bijgaande link in te vullen.
We willen graag in kaart brengen wat de impact is van overmatig zweten (hyperhidrose) op uw dagelijkse leven. En om uw algemene levenskwaliteit te beoordelen.
Met de harde resultaten in cijfers uit het onderzoek willen we meer aandacht krijgen bij media, politiek en het grote publiek voor deze aandoening.
Al uw antwoorden zijn vertrouwelijk en zullen helpen om beter inzicht te krijgen in uw ervaringen en behoeften.
https://nl.surveymonkey.com/r/QXT2PTZ
Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Moderators: Thijs, Erje
-
Thijs
- Site Admin

- Berichten: 3052
- Lid geworden op: di 26 apr 2005, 20:45
-
Niels Kruyt
- Druppel

- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo 24 mar 2024, 09:48
Re: Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Goed initiatief om opnieuw aandacht te vragen. Ik heb de enquête ingevuld. Zou mooi zijn als er veel reacties volgen.
-
JWBokx
- Rivier

- Berichten: 105
- Lid geworden op: di 01 mei 2012, 12:12
-
Arash
- Beekje

- Berichten: 25
- Lid geworden op: wo 29 apr 2020, 12:33
Re: Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Top initiatief! ook ingevuld hier 
-
Thijs
- Site Admin

- Berichten: 3052
- Lid geworden op: di 26 apr 2005, 20:45
Re: Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Tot nu toe hebben 60 mensen de enquete ingevuld. We willen ver boven de 100 eindigen. Kom op mensen. Dit dient een goed doel..... met deze statistieken kan er weer landelijk aandacht komen voor ons probleem. Invullen dus!!!!!!
-
Thijs
- Site Admin

- Berichten: 3052
- Lid geworden op: di 26 apr 2005, 20:45
Re: Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
Meer dan 100 mensen hebben de enquete ingevuld. De deadline is voorbij. Nu wordt er een nieuwsbericht opgesteld.... ik hou jullie op de hoogte. Thx allemaal!
-
Thijs
- Site Admin

- Berichten: 3052
- Lid geworden op: di 26 apr 2005, 20:45
Re: Enquête: Levenskwaliteit bij Patiënten met Overmatig Zweten
N.a.v. de enquete zijn er 2 persberichten verschenen:
viewtopic.php?t=3843
viewtopic.php?t=3842
De bedoeling is de landelijke media te halen maar dat is vooralsnog heel moeilijk.
viewtopic.php?t=3843
viewtopic.php?t=3842
De bedoeling is de landelijke media te halen maar dat is vooralsnog heel moeilijk.

