Odaban gel voor handen/voeten/oksels en gezicht

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Odaban gel voor handen/voeten/oksels en gezicht

Bericht door Thijs »

Ja ik weet het, er zijn zo verschrikkelijk veel deodorants en anti transpirants te verkijgen. Maar mijn oog viel hier op omdat het een gel is en dus geschikt voor handen voeten en gezicht. Volgens mij alleen te verkrijgen via www.odaban.de of weet iemand een nederlandse verkoper?

Zijn er mensen met ervaringen? Ben wel benieuwd eigenlijk. Kost zo'n 30 euro, wel duur maarja als het werkt.
Bijlagen
odaban-antitranspirant-gel-50ml-798742.webp
odaban-antitranspirant-gel-50ml-798742.webp (55.93 KiB) 1917 keer bekeken
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Odaban gel voor handen/voeten/oksels en gezicht

Bericht door Thijs »

Ik heb vandaag de gel besteld via odaban.de :duim: De fabrikant zelf zegt dat je er 6 maanden mee kunt doen maar dat is natuurlijk relatief. Het ligt er uiteraard aan op hoeveel plekken je het gebruikt. Ik ga het alleen voor mijn oksels proberen. Tip: er zijn kortingscodes verkrijgbaar wat je zo 4 euro bespaard. Verzendkosten naar Nederland zijn er niet. Google en zoek of kijk goed op hun website voor kortingcode (rabbatcode). Wordt vervolgd............ Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit besteld hebben en hun ervaringen hier willen delen. Zo kunnen we van elkaar leren. De odaban spray is sowieso een goede anti transpirant maar ik word enthousiast van een gel omdat je dat echt in de oksel kan smeren en hopelijk is het net als bij deoleen zalf effectief! Doe er jullie voordeel mee.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ingredienten:

ALCOHOL DENAT., AQUA, ALUMINUM CHLORIDE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PEG-12 DIMETHICONE, PARFUM, CITRAL, CITRONELLOL, EUGENOL, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL
JWBokx
Rivier
Rivier
Contacteer:

Bericht door JWBokx »

Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Voorlopig hou ik het bij de glyco tabletten.
De zomer afwachten wat komen gaat...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

The antiperspirant gel also stops more sweating and thus prevents sweating odors from any part of the body.

Ideal for face, hands, feet, armpits, upper lip, back, chest, arms, knees, thighs, buttocks and private areas. Perfect dosage for scalp and other sensitive areas.

3. The gel stops excessive sweating of hands and feet, keeping you dry and cool all day.

It delivers a fresh, clean scent throughout the day and won't leave white marks on your skin or clothes.

5. Easy to use: apply the gel to dry skin in the evening before bedtime and let it penetrate completely to prevent staining. Most of the time, you only need one to two apps per week. Sweat off gel is very effective.
Vandaag pakketje binnengekregen. Was waarschijnlijk door de douane wel opengemaakt en weer dichtgeplakt. Zit geen handleiding bij dus vandaar bovenstaande text. Zondag besteld en dus donderdag in huis. Recensie volgt nog........... :duim:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hier een foto van het doosje waar de gel in zit....
Bijlagen
odabangelhndl.jpg
odabangelhndl.jpg (396.79 KiB) 1713 keer bekeken
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nou volgens mijn vrouw, die vooral in de zomer als ze hard werkt erg zweet onder de oksels, werkt de gel erg goed. Je kan het beter verdelen dan 2 spraytjes van de odaban spray. De spray werkt bij haar overigens ook goed. :duim: Ikzelf moet de gel nog testen voor onder mijn oksels....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Contact opgenomen met odaban.de of en wanneer de gel in Nederland verkocht gaat worden:

Er is momenteel geen exacte informatie over wanneer het product in Nederland beschikbaar zal zijn.  Alleen te bestellen uit Duitsland dus....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Recensie:

De odaban gel werkt wat mij betreft beter dan de spray. Na een tijdje gebruik hoef je het ook niet meer elke avond te gebruiken want het werkt gewoon een paar dagen. Nadeel is dat je de gel alleen uit Duitsland kan bestellen. Odaban verkoopt nu ook odaban wipes, doekjes om het zweten tegen te gaan die je over de zweetgebieden kan heen halen. Ben benieuwd of dat goed werkt ?!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht