Mijn 'zweetverhaal'

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Eva
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 aug 2005, 13:43
Contacteer:

Mijn 'zweetverhaal'

Bericht door Eva »

Hai

Ook ik had heel veel last van zweten onder m'n oksels,handen en voeten. Ik ben naar m'n huisarts gegaan die mij aluminiumhyxchloride ofzo gaf en dan 10% ofzo wat bij mij niet hielp. Een poos later ben ik weer naar 'm toegegaan en heeft hij me doorgewezen naar een dermatoloog. De dermatoloog gaf me hetzelfde goedje, maar dan 20%. Voor m'n oksels werkte het geweldig en ben er nu helemaal vanaf. Moet het wel zo'n 2 keer in de week gebruiken maar dat is geen probleem. Bij m'n handen werd het wel iets minder maar nog steeds had ik er erg last van. Toen wou ik graag de drionic (iontoforese behandeling) proberen en heb mijn dermatoloog gemaild of hij iemand in m'n omgeving wist die dat deed, en hij heeft me naar een fysiotherapeut hier gestuurd. Hij heeft nu de drionic besteld en ik wacht op een telefoontje om het te gaan proberen. Ik heb echt heel veel last van m'n zweethanden en het belemmert me in veel dingen die ik doe. Ook voel ik me er erg ongemakkelijk door waardoor ik snel bloos. Ik hoop zo dat de drionic voor mij gaat werken! Het zou alles een stuk gemakkelijker maken!

Dit wou ik even kwijt..

Groetjes, en succes/sterkte met jullie eventuele zweetproble(e)m(en).

P.S. Ik zal hier neer zetten hoe het gaat met de drionic.

Reacties zou ik erg leuk vinden!
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi eva

Ik heb net als jij last van zweethanden voeten en oksels. Ik vind de handen het ergst. Ik heb ook een apparaat dat net zo werkt als de drionic gebruikt voor mijn handen en voeten. Helaas heeft het voor mij niet gewerkt, ben erg benieuwt hoe het bij jou gaat. Heb je al resultaat? Ik hoop het heel erg voor je, want dat rotzweten gun je zelfs je ergste vijand niet
Mariekus
Beekje
Beekje
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 01 aug 2005, 23:06
Contacteer:

Bericht door Mariekus »

Is er uberhaupt iemand waarbij de drionic gewerkt heeft?? Ik lees almaar berichten van mensen die zeggen dat het niet werkt....
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

op de site van de sweatcare (zelfde apparaat als drionic) stond dat het bij slechts 1 persoon niet gewerkt had. Dat zou mij dus nummer 2 moeten maken. Wel heel toevallig. Bij de botox injecties zeiden ze ook al dat er maar 1 persoon is geweest bij wie het niet gewerkt heeft. Word ik weer nummer 2.. Toevallig :?
gabie
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 13:00
Contacteer:

Bericht door gabie »

hallo,
op deze site heb ik wel wat positieve reacties gelezen. Dat geeft misschien wat hoop voor mensen die het, net als ik, ook willen gaan proberen. Wel heb ik gelezen, dat het niet goed voor de oksels werkt, maar wel voor handen en voeten.

http://www.allergieplein.nl/searchpage. ... s&PnSrch=1

groetjes, gabrielle.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht