(z)Weet wie ik ben !

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Keith Sweat
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 20:32
Contacteer:

(z)Weet wie ik ben !

Bericht door Keith Sweat »

Hallo !! Ik ben natuurlijk niet de echte Keith Sweat, maar wel een enthousiast bezoeker van deze super goed opgezette website !

Supergoede info, supertips, en heel veel "lotgenoten" die gelukkig allemaal even open zijn in het delen van hun ervaringen. CHAPEAU !

Zelf heb ik onlangs een botoxbehandeling mogen ondergaan voor het overmatig zweten onder de oksels.
Ondanks de extreem hoge temperaturen is het effect duidelijk merkbaar. Geen doorlekken meer in kleding en behoorlijk droog !!
Ik ben in de gelukkige situatie dat ik een cosmetisch arts in mijn vriendenkring heb die mij de behandeling gratis heeft gegeven. (alleen botox inkoopsprijs moeten betalen).
Totaal heb ik zo'n 50 prikjes gehad allen vrijwel pijnloos.

Ben alleen nog benieuwd naar termijn hoelang de botox zal blijven werken, volgens de arts loopt dit uiteen van 4 tot 8 maanden en aangezien ik de meeste last in de zomermaanden heb lijkt het erop dat ik met 1 behandeling per jaar reeds geholpen ben !!

Uiteraard blijf ik dit forum wel op de voet volgen om te zien wat de ontwikkelingen zijn en om eventuele lotgenoten een hart onder de riem te kunnen steken. Nogmaals een superinitiatief !!! GA ZO DOOR


Groeten,

KS
Gesloten