dochter mopje

Plaats hier uw grappen en grollen.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

dochter mopje

Bericht door Thijs »

Onze dochters,

Wanneer een vader in de slaapkamer van zijn dochter komt ziet hij een brief op haar bed liggen.
Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen:

Liefste papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend, ik ben passioneel verliefd op hem en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en ahmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.
Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom.
En die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes die we hier hebben ………

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden.
Ahmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en nu dus ook ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor!
Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC, en dat spul is echt best duur hoor, haast niet te betalen.
Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven , maar omdat Ahmed geregeld een paar van zijn hele goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat mee betalen …….

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag uitvinden tegen Aids, zodat mijn Ahmed toch nog snel kan genezen.
En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 15 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Celine

p.s. papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport.
Het mijn kun je vinden op mijn nachtkastje.
Kusje
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht