Bijwerkingen Botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
reintje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 21 jun 2006, 14:57
Contacteer:

Bijwerkingen Botox

Bericht door reintje »

Hallo,

Ik heb vandaag dit forum gevonden en moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik toch niet de enige ben met dit 'probleem'....
Haha, dat wist ik natuurlijk al langer, maar zoveel reacties en meningen enzo doet me vermoeden wel een mogelijkheid te kunnen vinden binnekort eens van die natte oksels af te zijn.

Ik hoor veel enthousiaste verhalen over die botox injecties. Verwacht dat ik dat ook maar eens moet proberen. Het is alleen zo duur en ik verwacht niet dat de verzekering het gaat dekken. Ben zelf verzekerd door CZ (jongeren verzekering); is er misschien iemand die hier al ervaringen mee heeft??

Maar wat ik vooral interessant vind is of er mogelijke bijwerkingen zijn bij een botox injectie. Ik kan me voorstellen dat elk half jaar twintig prikjes in je oksel geen pretje is voor je huid en dat die best wat schade kan oplopen. Of misschien heeft botox zelf wel nadelige bijwerkingen? Wie kan me hier iets over vertellen?

Alvast bedankt,

Reintje
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Reintje,

Welkom op dit forum. Voor wat betreft het verzekeringsverhaal moet je maar ff lezen in het verzekeringen topic alhier. Verzekeringsmaatschappijen vergoeden geen botox. Geen een. Het MOET via een ziekenhuis die het toedient.

Bijwerkingen van botox kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ik die in ieder geval niet ken. Helemaal niets.

Blijvende schade door die prikken? tja dat zal vast wel... bij een junk zie je ook de prikschade. Alleen bij botox word gebruik gemaakt van de dunste naald die er bestaat. En het zit onder je oksels dus wie ziet het ?

Ik heb in ieder geval geen bijzonder grote littekens of ander raar gedoe onder mijn oksels en ik word al 7 jaar geinjecteerd.

groetjes Thijs
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Krijg jij het nog steeds vergoed dan, Thijs?????
Welk ziekenhuis is dat??????
Gr. Ina
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Bijwerkingen..........uh, ja ééntje: droge oksels :) ( sorry, kon het ff niet latuh )
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

weimaranermama schreef:Krijg jij het nog steeds vergoed dan, Thijs?????
Welk ziekenhuis is dat??????
Gr. Ina
Er zijn nog steeds meerdere ziekenhuizen die het vergoeden Ina. Alleen zijn er bijna overal patientenstops. Oude verhaal dus weer..... bellen bellen bellen en vragen en hopen dat je ergens in de buurt terecht kunt.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hee mensen,

ik hoorde vandaag dat botox ook uit de botuline (botulisme) van de wateren wordt gehaald...
weet iemand hoe dit precies in werking gaat?
forfun
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 14:06
Contacteer:

Bericht door forfun »

Botox heeft bij mij geen druppel geholpen (voor de handen)

Bijwerkingen die ik zelf heb ondervonden en wat de arts mij ook vertelde, is dat je een stukje gevoel en kracht in je handen kwijt kunt raken.
jotika01
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 19:54
Contacteer:

En dit dan?

Bericht door jotika01 »

Niemand last van compensatiezweten????
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Misschien klinkt het heel dom, maar wat is compensatiezweten?
Gr. Ina
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

weimaranermama schreef:Misschien klinkt het heel dom, maar wat is compensatiezweten?
Gr. Ina
Dat je op andere plekken meer zweet omdat het niet meer door de oksels weg kan. :)
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

ik zweet volgens mij op de rug wat meer... maar eik alleen in de zomer of met het uitgaan..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht