BioEnergiser

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

BioEnergiser

Bericht door Angela »

Ik was net weer eens aan het surfen en toen kwam ik op een site over de BioEnergiser. Dit is een apparaat en het ziet er een beetje uit als zo'n Iontoforese-apparaat alleen werkt het anders:

"De ontspannende behandeling van 30 minuten bestaat uit het plaatsen van je voeten in een voetenbad gevuld met warm zout water. Een spoel in het warme water zorgt ervoor dat er een bioenergetisch veld wordt gegenereerd. Dit veld zorgt ervoor dat de lymfeklieren gestimuleerd worden om afvalstoffen te gaan afscheiden. De voeten hebben meer dan 2000 poriën in elke voet en bieden daarmee een van de beste plekken om de afvalstoffen uit te scheiden en zo de behandeling efficiënt en gemakkelijk uit te voeren."

Het gaat er dus om dat afvalstoffen uit het lichaam worden verwijderd (haha, zei spuit 11...). Op de site wordt geclaimd dat 90% van de HH-patiënten zegt een goed resultaat te ervaren. Het klinkt mij allemaal wel goed in de oren, op de prijs na. Als het echt werkt is het best een koopje maar ben toch benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met dit apparaat!

Voor meer info: http://www.bioenergiser.nl/index.php?op ... &Itemid=16

Groetjes, Angela
Plaats reactie