Oxybutine & MDMA?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
zxd3
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 05 mar 2007, 22:01
Contacteer:

Oxybutine & MDMA?

Bericht door zxd3 »

Ik sta op het punt om naar de huisarts te stappen om een recept voor Oxybutine te verkrijgen, aangezien ik veel last heb van overmatig zweten, over heel mijn lichaam...

Mijn enige vraag is of het zonder (extra) gevaar gebruikt kan worden als je af en toe aan de MDMA (of xtc) zit... Ik gebruik zelf heel af en toe de drug omdat ik het erg aangenaam vind... Maar ik weet dat je er MEER van gaat zweten, en een droge mond krijg je er ook van...

Nu las ik ook al dat je "normale" zweetgedrag (sporten, HEEL warm weer) wel gewoon blijft bestaan, dus ik neem aan dat het je gewoon flink gaat zweten als de MDMA nog in je werkt, waardoor je dus toch afkoelt...

Wat ik ook begrijp is dat Oxybutine tijdelijk werkt, dus dan zou ik, als het nodig zou zijn, gewoon de Oxybutine even niet te nemen terwijl ik de andere middelen neem...

Iemand enig idee?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Stoppen met drugs dan maar?
zxd3
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 05 mar 2007, 22:01
Contacteer:

Bericht door zxd3 »

TomH schreef:Stoppen met drugs dan maar?
Inderdaad een optie, maar als er niks aan de hand is zie ik niet waarom.
Duplo
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 apr 2007, 20:17
Contacteer:

Bericht door Duplo »

Vraag het aan je huisarts! Dit zijn belangrijke vragen. De antwoorden moeten daarom, naar mijn mening, dan ook van professionals komen. Oxybutinine is een stuk ingewikkeldere stof van bijv. Aluminiumchloride (ook anti-zweet) waarvan je de uitwerking van de combinatie enigzins zou kunnen voorspellen.

XTC is een harddrug waarvan je erg kan gaan zweten (zeker tijdens feesten) en dit is NIET zonder reden. Mocht de Oxybutinine toevallig een lange uitwerking hebben waardoor je niet kunt zweten wanneer je onder invloed bent van XTC dan is oververhitting niet uitgesloten. Oververhitting gaat vaak gepaard met bewusteloosheid, coma of zelfs de dood. Oppassen dus!

Dit is alles wat ik je kan vertellen met mijn amateuristische kennis en logische redenering. Doe alsnog navraag bij je huisarts!
Maggie
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 22 jul 2006, 21:48
Contacteer:

Bericht door Maggie »

Ik zou het zelf niet combineren met MDMA eerlijk gezegd (op het zelfde moment). Het feit dat je door de MDMA extra gaat zweten heeft ook een functie (verhoging lichaamstemp) wat jij dan tegen houdt met de oxy.
Zelf ga ik regelmatig naar de sauna: als ik daar naar toe ga, slik ik die dag ook geen oxybutinine, zodat het wel mogelijk is dat ik ga zweten.
Ik zou ook checken of de bestanddelen van de oxybutinine en de MDMA niet met elkaar kunnen interacteren.
Ik zou het zelf niet 123 aan de huisarts durven vragen, maar misschien even bellen met het Jellinek??

Groeten
Plaats reactie