Pagina 2 van 2
Geplaatst: wo 22 jun 2005, 19:48
door Thijs
Carina schreef:Nee Thijs, denk aan kleine kinderen

Denk aan kleine kinderen? Ik snap hem niet.. heeft dat met de oplossing te maken of kunnen kleine kinderen 112 niet bellen? ahhaha ik snap hem niet.... toch heb ik ergens in een ver afgelegen grijze hersencel de oplossing volgens mij ooit in een vorig leven geweten..... hi
Gaan we barbeknoeien, hoorde ik dat nou iemand zeggen? ahahha wanneer en waar ? jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Flapselplaps,
Thijs
Geplaatst: wo 22 jun 2005, 20:23
door Carina
denk aan kindervermaak

nu zeg ik al heel veel, te veel eigenlijk :?
Geplaatst: wo 22 jun 2005, 20:26
door Thijs
Carina schreef:denk aan kindervermaak

nu zeg ik al heel veel, te veel eigenlijk :?
ahahahahahah nou ik weet het echt niet hoor..... je zegt tegen je kind dat hij moet stoppen met spelen met zijn brandweer auto en varken en dat die helicopter ook aan de kant moet zodat hij aan tafel kan komen om te eten ? ahahahhahaha ik weet het niet.. echt niet! hahahahahaha en ik heb nog wel hyperhidrosis ook...
Thais
Geplaatst: wo 22 jun 2005, 20:28
door Carina
OPLOSSING
je stapt gewoon van de draaimolen als het ritje gedaan is

Geplaatst: wo 22 jun 2005, 20:35
door Thijs
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!
:deuk
hij is leuk! hahahahaha
Thais!