Pagina 2 van 2

drionic te koop

Geplaatst: za 24 jun 2006, 13:41
door piet
Hallo,

Als ik alle verhalen zo lees zie ik dat misschien iemand een plezier kan doen met een drionic apparaat dat ik niet meer gebruik.
Heb er vorig jaar iets van 175 dollar voor betaald incl invoerrechten en vervoer. (drionic.com). Het is een iontoforese apparaat (zwakstroom) dat met behulp van water en sponsjes een zwakstroom door je handen (of voeten) stuurt om de zweetklieren lam te leggen.
Het apparaat heeft me redelijk geholpen tegen zweethanden (kan ook voor zweetvoeten worden gebruikt). Toch heb ik me laten opereren afgelopen jaar. Een behoorlijk zware operatie (2 klaplongen) maar vond het zeker de moeite waard! Heb nu geen zweethanden meer. Nu heb ik dit apparaat nog en zou ik graag iemand anders ermee willen helpen! Heb hem aangepast zodat je gewone batterijen er in kan stoppen! Stuk voordeliger dus dan de drionic batterijen! Ik zat te denken aan 75 euro. Je kunt me bereiken op 0652602458. Ik woon in het centrum van Utrecht.
Mvg!

Geplaatst: za 24 jun 2006, 14:04
door Thijs
Kinep schreef:De meesten kenden zo te zien dit apparaat al, maar gelieve eens iets te vinden op het zweten op de rug,borst en voorhoofd... Kan het apparaat niet zo gebouwd worden dat het ook bruikbaar wordt op die plaatsen ?
Dat bestaat al hoor... Je kunt de sponsjes vervangen zodat je het ook voor rug borst en voorhoofd kunt gebruiken. Er is zelfs al een apparaat (soort masker) die je voor je voorhoofd kunt gebruiken.

Geplaatst: di 04 jul 2006, 13:09
door gast
en waar kan je dit dan kopen ofzo ?

Geplaatst: di 04 jul 2006, 20:19
door Thijs
gast schreef:en waar kan je dit dan kopen ofzo ?
Lees 4 en 5 berichten hierboven....

Geplaatst: wo 05 jul 2006, 11:00
door kimmy
mooi logo
onderaan de pagina's over iontoforese

Kim

Geplaatst: wo 05 jul 2006, 11:30
door gast
Lees 4 en 5 berichten hierboven...[/code]
ik bedoelde dat apparaat voor het gezicht heb je daar een link van ofzo, want de links hierboven zijn enkel voor de handen-voeten toch ?

Geplaatst: wo 05 jul 2006, 20:56
door Thijs
Nee hoor.. ik quote van hun website af:

Code: Selecteer alles

Optionele accessoires:

Duurzame losse behandelingsbakken (voor langdurig gebruik) 
Set voor behandeling van het gezicht 
Waterproof bedieningsunit 
Duo set voor gelijktijdige behandeling van handen en voeten
groetjes Thijs

Geplaatst: di 01 aug 2006, 18:23
door Lonely
Ik heb hem vandaag binnen gekregen mijn Drionic, en heb er al een half uur mee gezeten..
Het klinkt miss stom, maar ik heb het idee, (nu na 2uur) dat het al helpt.. :o
Ik ga gewoon door met de kuur..

Geplaatst: wo 09 aug 2006, 21:17
door Dennis
En? inmiddels zijn we een week verder en ik ben benieuwd hoe het nu gaat?