drionic te koop
Geplaatst: za 24 jun 2006, 13:41
Hallo,
Als ik alle verhalen zo lees zie ik dat misschien iemand een plezier kan doen met een drionic apparaat dat ik niet meer gebruik.
Heb er vorig jaar iets van 175 dollar voor betaald incl invoerrechten en vervoer. (drionic.com). Het is een iontoforese apparaat (zwakstroom) dat met behulp van water en sponsjes een zwakstroom door je handen (of voeten) stuurt om de zweetklieren lam te leggen.
Het apparaat heeft me redelijk geholpen tegen zweethanden (kan ook voor zweetvoeten worden gebruikt). Toch heb ik me laten opereren afgelopen jaar. Een behoorlijk zware operatie (2 klaplongen) maar vond het zeker de moeite waard! Heb nu geen zweethanden meer. Nu heb ik dit apparaat nog en zou ik graag iemand anders ermee willen helpen! Heb hem aangepast zodat je gewone batterijen er in kan stoppen! Stuk voordeliger dus dan de drionic batterijen! Ik zat te denken aan 75 euro. Je kunt me bereiken op 0652602458. Ik woon in het centrum van Utrecht.
Mvg!
Als ik alle verhalen zo lees zie ik dat misschien iemand een plezier kan doen met een drionic apparaat dat ik niet meer gebruik.
Heb er vorig jaar iets van 175 dollar voor betaald incl invoerrechten en vervoer. (drionic.com). Het is een iontoforese apparaat (zwakstroom) dat met behulp van water en sponsjes een zwakstroom door je handen (of voeten) stuurt om de zweetklieren lam te leggen.
Het apparaat heeft me redelijk geholpen tegen zweethanden (kan ook voor zweetvoeten worden gebruikt). Toch heb ik me laten opereren afgelopen jaar. Een behoorlijk zware operatie (2 klaplongen) maar vond het zeker de moeite waard! Heb nu geen zweethanden meer. Nu heb ik dit apparaat nog en zou ik graag iemand anders ermee willen helpen! Heb hem aangepast zodat je gewone batterijen er in kan stoppen! Stuk voordeliger dus dan de drionic batterijen! Ik zat te denken aan 75 euro. Je kunt me bereiken op 0652602458. Ik woon in het centrum van Utrecht.
Mvg!