Geplaatst: vr 22 dec 2006, 20:59
Als dat zo is, dan hebben ze mij glashard voor zitten liegen, maar........je kan gelijk hebben.
Gr. Ina
Gr. Ina
Officiële website van de Nederlandse Hyperhidrosis Patiëntenvereniging
https://overmatigzweten.nl/