tip: pro texx - Hygiënische frisheid voor uw schoenen

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
TomL
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 05 apr 2007, 21:30
Contacteer:

tip: pro texx - Hygiënische frisheid voor uw schoenen

Bericht door TomL »

Ontstaan van vocht in de schoenen tijdens het dragen is nauwelijks te verhinderen. Daarom is het belangrijk om de schoenen na het dragen volledig te drogen en dit tot in alle lagen waaruit ze zijn vervaardigd.

pro texx® schoenpads, gedurende de nacht in de schoenen geschoven, verhinderen de vorming van bacteriën en beschermen zodoende de voeten. pro texx® kan tot 75 maal hergebruikt worden en verlengt, bij regelmatige aanwending, de levensduur van de schoenen. Gedaan met vervelende geurtjes in de schoenkast!

Op http://www.pro-texx.be vindt u inlichtingen over de werking van pro texx®, meningen van gebruikers, geneesheren, apothekers en de contact- en besteladressen.
rudi
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 23:18
Contacteer:

Bericht door rudi »

Ik heb de proef op de som genomen en die pads besteld via de site.
Of alle schimmels en bacteriën in m'n schoenen nu effectief dood zijn kan ik natuurlijk niet controleren, maar voor het eerst sinds heel erg lang mogen m'n schoenen terug in de schoenkast staan ipv op balkon ;-)
Voor mij althans 10 op 10!
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Wolly »

Schimmels en bacteriën kun je uit je schoenen moeilijk weren. Tenminste, zolang je daar mee over straat loopt...
Je voeten kun je wel heel goed tegen schimmels en bacteriën beschermen, nl. door de zilversokken van Best4Feet.
De antibacteriële werking van zilver is algemeen bekend en ook wetenschappelijk gedocumenteerd.
Best4Feet zilververbandsokken hebben deze werking. Zilver heeft daarbij nog het voordeel om overmatige transpiratie snel te kunnen laten verdampen. Meer info: http://www.skafit.nl/xlntcms/system/pag ... =Best4Body
Best4Feet zilververbandmiddelen vallen onder het basispakket van de ziektekostenverzekeraars. Meer info: info@skafit.nl
Plaats reactie