chemeniques anti-sweatsolution

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
lotte
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 apr 2007, 11:39
Contacteer:

chemeniques anti-sweatsolution

Bericht door lotte »

hoi
ik wou jullie even laten weten dat ik eindelijk een goed middel heb gevonden tegen overmatig zweten. het heet chemeniques anti-sweatsolution. je kunt dit middel gebruiken voor je oksels, je arm- en knieholtes, je rug, je voorhoofd, je borstkas en je handpalmen. het is wel een beetje een agressief goedje, want het kan in het begin nogal prikken, maar dit wordt later wel minder. wel is het zeker de moeite waard om eens te proberen. de prijs is helaas wel €29,-, maar je kunt er in principe erg lang mee doen. uiteindelijk is het de bedoeling dat je het gemiddeld nog maar 1 x per maand hoeft te gebruiken, of zodra je merkt dat de werking ervan verminderd. dit product is te bestellen via de site van kliniek roosteren.
ik hoop dat jullie iets aan deze tip hebben. :D
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Tja, ik heb allang de moed opgegeven dat er ook maar 1 smeer/poeder/deomiddel is dat helpt bij mij (behalve dan Botox e.d. maar dat ga ik nog niet proberen).

Toch ben ik wel benieuwd of dit bij anderen helpt, want de informatie op hun site is wat summier (meer verkooppraatje).
Kinep
Vijver
Vijver
Berichten: 77
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 16:17
Contacteer:

Bericht door Kinep »

Sta ook nogal sceptisch tegenover dingen die je uitwendig moet aanbrengen om iets inwendigs te behandelen...

Het zijn de zenuwen die wij moeten aanpakken.
lotte
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 apr 2007, 11:39
Contacteer:

Bericht door lotte »

oke, ik ben erachter gekomen dat het toch niet zo goed werkt als het in eerste instantie leek. met dit warme weer zweet ik me toch weer dood, hoeveel ik ook van dit spul gebruik. wel jammer, want toen het niet zo warm was zweette ik er toch een stuk minder door.
marianne1901
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2007, 16:34
Locatie: sittard
Contacteer:

kliniek roosteren

Bericht door marianne1901 »

Hallo allemaal,

Ik gebruik ChemeniquesCS nu bijna 2 jaar en ben zeer tevreden over het resultaat. Na 5 maanden werd de werking inderdaad minder. Heb via mail contact gezocht met kliniekroosteren.nl waarna ik snel antwoord kreeg:

Stop 14 dagen helemaal met het gebruik van Chemeniques en begin daarna gewoon weer opnieuw met de kuur....(volgens bijsluiter)

Dus 4 avonden achter elkaar opbrengen op oksels (bij mij ook de handpalmen duss...) En waarempel het werkt echt! Voorheen liet ik mij voor ruim 1100EU botox per jaar (2X !!!) zetten om van mijn overmatige zweten af te komen...Erg pijnlijk voor mij en mijn vooral mijn beurs, na 4 maanden was de botox en de later ook geprobeerde Dysport volledig uitgewerkt!
Never botox / dysport again!!! Nu ben ik er voor 30EU vanaf, o.k. ik gebruik 2 zones, dus ik doe geen volle 12 maanden met het flesje...toch een besparing van 1060EU!!! per jaar met een zelfde resultaat maar dan zonder erg pijnlijke spuiten!

Groetjes Marianne
Jannaa
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 15 apr 2008, 20:45
Contacteer:

Re: kliniek roosteren

Bericht door Jannaa »

marianne1901 schreef:Hallo allemaal,

Ik gebruik ChemeniquesCS nu bijna 2 jaar en ben zeer tevreden over het resultaat. Na 5 maanden werd de werking inderdaad minder. Heb via mail contact gezocht met kliniekroosteren.nl waarna ik snel antwoord kreeg:

Stop 14 dagen helemaal met het gebruik van Chemeniques en begin daarna gewoon weer opnieuw met de kuur....(volgens bijsluiter)

Dus 4 avonden achter elkaar opbrengen op oksels (bij mij ook de handpalmen duss...) En waarempel het werkt echt! Voorheen liet ik mij voor ruim 1100EU botox per jaar (2X !!!) zetten om van mijn overmatige zweten af te komen...Erg pijnlijk voor mij en mijn vooral mijn beurs, na 4 maanden was de botox en de later ook geprobeerde Dysport volledig uitgewerkt!
Never botox / dysport again!!! Nu ben ik er voor 30EU vanaf, o.k. ik gebruik 2 zones, dus ik doe geen volle 12 maanden met het flesje...toch een besparing van 1060EU!!! per jaar met een zelfde resultaat maar dan zonder erg pijnlijke spuiten!

Groetjes Marianne
Mmm.. Dit is de tweede keer dat ik dit bericht zie. In totaal heeft marianne1901 3 berichten gepost. Ik weet voor 99% zeker dat dat andere bericht precies dezelfde is als deze. Ook opvallend; Alle twee de berichten gepost op de dag dat ze lid werd.

Geloven of niet?
marianne1901
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 14 dec 2007, 16:34
Locatie: sittard
Contacteer:

Re: kliniek roosteren

Bericht door marianne1901 »

Jannaa schreef:
marianne1901 schreef:Hallo allemaal,

Ik gebruik ChemeniquesCS nu bijna 2 jaar en ben zeer tevreden over het resultaat. Na 5 maanden werd de werking inderdaad minder. Heb via mail contact gezocht met kliniekroosteren.nl waarna ik snel antwoord kreeg:

Stop 14 dagen helemaal met het gebruik van Chemeniques en begin daarna gewoon weer opnieuw met de kuur....(volgens bijsluiter)

Dus 4 avonden achter elkaar opbrengen op oksels (bij mij ook de handpalmen duss...) En waarempel het werkt echt! Voorheen liet ik mij voor ruim 1100EU botox per jaar (2X !!!) zetten om van mijn overmatige zweten af te komen...Erg pijnlijk voor mij en mijn vooral mijn beurs, na 4 maanden was de botox en de later ook geprobeerde Dysport volledig uitgewerkt!
Never botox / dysport again!!! Nu ben ik er voor 30EU vanaf, o.k. ik gebruik 2 zones, dus ik doe geen volle 12 maanden met het flesje...toch een besparing van 1060EU!!! per jaar met een zelfde resultaat maar dan zonder erg pijnlijke spuiten!

Groetjes Marianne
Mmm.. Dit is de tweede keer dat ik dit bericht zie. In totaal heeft marianne1901 3 berichten gepost. Ik weet voor 99% zeker dat dat andere bericht precies dezelfde is als deze. Ook opvallend; Alle twee de berichten gepost op de dag dat ze lid werd.

Geloven of niet?

Tja, moet ik me verdedigen omdat ik mijn ervaringen wilde delen?
Wie is hier niet oprecht?
Jammer zo...

Groetjes Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht