Hoi, Nog een zweter erbij
Geplaatst: wo 25 apr 2007, 19:48
hallo.
nou er meld zich nog iemand wie dr onwijs veel last van heeft. en ik ben 14 jaar. ik heb DO2 al geprobeert maar heb het gevoel dat het niet echt werk :shock: in de zomer probeer ik meestal shirtjes aan te doen waar je niet echt de zweetplekken in ziet.
maarjaa.
Groetjes, XxLauxX
nou er meld zich nog iemand wie dr onwijs veel last van heeft. en ik ben 14 jaar. ik heb DO2 al geprobeert maar heb het gevoel dat het niet echt werk :shock: in de zomer probeer ik meestal shirtjes aan te doen waar je niet echt de zweetplekken in ziet.
maarjaa.
Groetjes, XxLauxX