Pagina 1 van 1

Hoi, Nog een zweter erbij

Geplaatst: wo 25 apr 2007, 19:48
door XxLauxX
hallo.
nou er meld zich nog iemand wie dr onwijs veel last van heeft. en ik ben 14 jaar. ik heb DO2 al geprobeert maar heb het gevoel dat het niet echt werk :shock: in de zomer probeer ik meestal shirtjes aan te doen waar je niet echt de zweetplekken in ziet.
maarjaa.

Groetjes, XxLauxX

Geplaatst: do 26 apr 2007, 10:02
door Thijs
Hoi en welkom op dit forum. ik hoop dat je er de nodige tips kunt vinden. succes !

groetjes Thijs