Schokkende ervaring...

Alles over iontoforese apparatuur en ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
JJ
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 11 okt 2006, 20:12
Locatie: NL
Contacteer:

Schokkende ervaring...

Bericht door JJ »

Laatst eindelijk naar het ziekenhuis voor botox behandeling. Die test gedaan om het zweetgebied te markeren, dus moest even wachten. Komen de artsen terug, test was uiteraard positief, "tja, we eten dat dit een teleurstelling voor je is, maar we hebben het nog even overlegd en we vinden toch dat je eerst iontoforese moet proberen, over twee maanden kan je dan alsnog terugkomen voor een botox behandeling".

Let wel, was daar al een paar keer geweest en had zelfs een redelijk positieve brief van de verzekering bij en een alleszins redelijke uitleg dat iontoforese geen goede oplossing voor mij is. Ik dacht dus al daar gaan weer twee (mooie) maanden, maar het werd nog erger...

Fysiotherapeuten opgebeld, blijkt die behandeling vrijwel niet meer uitgevoerd te worden in reguliere praktijken. Uiteindelijk twee praktijken gevonden die het wel wilden proberen.

Kom ik daar, staat het apparaat inmiddels op 40+ MiliAmpere, maar voel ik nog niets. Toen kwam er dus een andere bij, zet die zonder meer opeens de stroom aan :roll: ...Dat deed dus flink zeer.

Nog relatief geluk gehad dat (als) er geen blijvende schade is...

Ik zal er in ieder geval nog wel eens aan terugdenken, als ik weer naar het ziekenhuis ga bijvoorbeeld... :evil:

:( :( :( :(
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Jee!

Bericht door Mikkie »

Heftig, zeg! Ik weet natuurlijk niet of je de mogelijkheid en middelen hebt, maar probeer het anders bij Carpe. Daar kan je binnen een paar dagen terecht en dan heb je nog wat aan je zomer! Als je hier in de 'molen' blijft zitten, blijf je de hele zomer druppelen.... Suc6!

Groetjes
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door caroline »

Hallo,

dat had ik ook een keer. die man stopte het snoer in het verkeerde gaatje dus BWAMM.... ik stond in een keer onder volle stroom. het is gelukkig goed afgelopen. ik vind het telkens weer eng of ik geen schokken enzo krijg....

groetjes Caroline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht