Pagina 1 van 1

zoek mensen die ook bij een privekliniek in bergen(NH)kwamen

Geplaatst: di 26 jun 2007, 21:18
door mdw
hallo allemaal,ik ben opzoek naar mensen die dus bekent zijn met een prive-kliniek malie in bergen (nh).ik ben daar onderbehandeling. ongeveer eens in het jaar ging ik er heen maar laatst toen ik ze weer wilde bellen (0725899414) kreeg in het antwoord-apparaat,met een mededeling dat ze voorgoed gesloten zijn. :cry:

misschien zijn hier mensen die daar voorheen ook heen gingen en weten hoe en wat. of misschien dat diegene nu ergens anders zijn beland hier in de buurt. of weten waar de dosiers zijn beland(ik kan namelijk het antwoord-bericht niet goed verstaan).

mvg

mdw

Geplaatst: di 03 jul 2007, 23:33
door TerrorBoy
als ik dat nummer bel hoor ik alleen gehijg :shock: